۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۱:۵۹

مسئولان دوباره وعده دادند/

ادامه اعتصاب بازیکنان راه‌آهن به چک‌های امروز بستگی دارد

ادامه اعتصاب بازیکنان راه‌آهن به چک‌های امروز بستگی دارد

مسئولان باشگاه راه‌آهن به بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه وعده دادند امروز می‌توانند با مراجعه به بانک چک‌های خود را پاس کنند اما بازیکنان این تیم حضور در تمرینات گروهی را به عملی شدن این وعده مرتبط دانستند.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از اینکه مسئولان باشگاه راه‌آهن به وعده خود عمل نکرده و چک‌های بازیکنان این تیم که موعد آن روز 12 اردیبهشت(روز سه شنبه) بود، پاس نشد، بازیکنان راه‌آهن در تمرین عصر سه‌شنبه شرکت نکردند.

شاگردان علی دایی که صبح روز سه‌شنبه تمرین کردند، بعد از مراجعه به بانک و پاس نشدن چک‌ها، در تمرین بعدازظهر شرکت نکردند تا مشکلات مالی این تیم پیش از دیدار حساس با پرسپولیس همچنان ادامه داشته باشد.

البته پس از این اتفاق مسئولان باشگاه راه‌آهن در تماس با بازیکنان اعلام کردند مبالغ این چک‌ها تا ساعت 14 امروز در حساب واریز شده و آنها می‌توانند با مراجعه به بانک، مبالغ چک‌های خود را دریافت کنند.

بر اساس این گزارش، بازیکنان هم که قرار است ساعت 16 امروز برای برپایی تمرینات دردر ورزشگاه اکباتان حضور یابند، شرط حضور در تمرینات آماده‌سازی را پاس شدن چک‌ها عنوان کردند.

این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که محمدحسن انصاریفرد هفته گذشته در مصاحبه‌ای از پرداخت پیش قرارداد همه بازیکنان تا 60 درصد خبر داد اما علی دایی در نشست خبری پیش از بازی با فولاد خوزستان، این مسئله را شدیدا تکذیب کرد و گفت:" زمانیکه چک‌ها پاس شود، آنوقت می‌‎توان گفت بازیکنان مبالغی در حدود 60 درصد قراردادشان را دریافت می‌کنند."

کد خبر 1587801

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha