۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۸:۳۵

استمرار پیگیریهای مهر/

حکایت ناتمام "گرگر" در ابراهیم آباد/ مسئولان سکوت پیشه کرده اند

حکایت ناتمام "گرگر" در ابراهیم آباد/ مسئولان سکوت پیشه کرده اند

پلدختر - خبرگزاری مهر: اهالی روستای ابراهیم آباد شهرستان پلدختر در حالی همچنان کابوس "گرگر" را به جان می خرند که مسئولان در مقابل مشکل راه ارتباطی اهالی این روستا سکوت پیشه کرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از انتشار گزارش خبرگزاری مهر در رابطه با مشکل راه ارتباطی اهالی روستای ابراهیم آباد و بازخورد آن در رسانه های ملی و محلی و تهیه گزارشهای متعدد توسط صدا و سیمای مرکز لرستان همچنان مسئولان در مقابل این موضوع سکوت اختیار کرده اند.

این در حالیست که حتی خبرنگار مهر در یکی از نشست های خبری استاندار لرستان نسبت به طرح موضوع اقدام کرد و خواستار پیگیری استاندار لرستان برای رفع مشکل پل روستای ابراهیم آباد شد ولی متاسفانه حبیب الله دهمرده ترجیح داد که به این سئوال هیچ پاسخی ندهد.

از انتشار اولین گزارش مهر در این رابطه بیش از سه ماه می گذرد ولی تنها پاسخ مسئولان به مشکل خانواده های ساکن در روستای ابراهیم آباد بی توجهی و سکوت بوده است که به نظر جواب منطقی در مقابل مردم محروم این منطقه به حساب نمی آید.

و اما خبرگزاری مهر برای پیگیری آخرین وضعیت در این زمینه گفتگویی با شهردار معمولان انجام داده است که حکایت از عدم تغییر در اوضاع این روستای پلدختر دارد.

شهردار معمولان در این زمینه در گفتگو با خبرنگار مهر در پلدختر با بیان اینکه جمعیت روستای ابراهیم آباد 119 نفر با 24 خانوار است، عنوان کرد: برای پل ارتباطی روستای ابراهیم آباد معمولان از سال 85 تا سال 87 در طول سه سال چهارمیلیارد و 160 میلیون ریال از محل اعتبارات ستاد حوادث استان لرستان هزینه شده است.

مراد عزیزی افزود: اعتبار درآمدهای شهرداری معمولان کفاف احداث پل را نمی دهد و از طرفی این پل خارج از محدوده شهری است و شهرداری توان انجام آن را ندارد.

وی گفت: این پروژه در ابتدا دارای کاربری عابررو بوده ولی با مطالعاتی که انجام شد این طرح به پل ماشین رو تغییر کاربری یافت که با گذشت هفت سال 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و مدتهاست که این پروژه تعطیل و متوقف است.

عزیزی افزود: برای تکمیل پل و رفع مشکلات روستاییان ابراهیم آباد 13 میلیارد ریال اعتبار نیاز است که در صورت تامین آن از سوی دولت، شهرداری عزم خود را برای تکمیل و احداث پل جزم کرده است.

شهردار معمولان گفت: بهترین پیشنهاد این است که این پروژه برای تکمیل به اداره راه و شهرسازی محول و واگذار شود زیرا پروژه در محدوده روستا بوده و متولی پل و ابینه هم اداره راه و شهرسازی است.

به هر روی امید می رود مسئولان امر هر چه سریعتر برای رفع مشکلات اهالی این روستا قدمی بیشتر از سکوت و بی توجهی بردارند.

کد خبر 1589267

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha