۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۳:۰۴

مردم قرچک با شهید عیسی معصومی وداع کردند

مردم قرچک با شهید عیسی معصومی وداع کردند

ورامین – خبرگزاری مهر: مردم قرچک با شهید عیسی معصومی که پیکر پاکش پس از 30 سال به شهرستان ورامین بازگشت، وداع کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، هزاران نفر از مردم شهید پرور شهرهای قرچک و ورامین عصر سه شنبه در گلزار شهدای گمنام این شهر به استقبال این شهید سرافراز هشت سال دفاع مقدس آمدند و به عزاداری پرداختند.

همچنین در این مراسم رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قرچک، حبیب الله ابراهیمی بخشدار، عبدالعلی قاسم پور بخشدار قرچک و دیگر مسئولان این منطقه حضور داشتند.

مردم شهرهای قرچک و ورامین که در روزهای اخیر از حضور این شهید بزرگوار به شهرخود آگاه شده بودند، با سیاه پوش کردن مسیر، خود را برای استقبال از فرزند ایران آماده کردند.

مردم شهید پرور قرچک با سردادن شعارهای "این گل پرپرماست هدیه به رهبر ماست" و "این گل پرپر از کجا آمده از سفر کرب و بلا آمده" به عزاداری پرداختند.

هزاران نفر از مردم قرچک پیکر شهید معصومی را در آغوش گرفتند و مسیر یک کیلومتری بخشداری این شهر تا گلزار شهدای گمنام را به عزاداری پرداختند و به سر و سینه زدند.

پیکر پاک این شهید بزرگوار در گلزار شهدای گمنام قرچک میهمان مردم این شهر بود و با انتقال به به گلزار شهدای سید فتح الله ورامین، امروز میهمان مردم این منطقه خواهد بود.

شهید عیسی معصومی سال 1361 در عملیات بیت المقدس و آزاد سازی خرمشهر به درجه رفیع شهادت نائل شد و پس از شناسایی توسط گروه تفحص و پس از سی سال به شهرستان ورامین بازگشت.

این شهید سرافراز از روستای خاوه از توابع شهرستان ورامین به جبهه حق علیه باطل اعزام شده بود.

کد خبر 1591283

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha