۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۶:۵۹

تماشاخانه کتاب در گام 25/

برنامه‌های سرای روزنامه‌نگاران در نمایشگاه کتاب اعلام شد

برنامه‌های سرای روزنامه‌نگاران در نمایشگاه کتاب اعلام شد

مجید امرایی مسئول سرای روزنامه‌نگاران ایران از برپایی نشست‌های تخصصی در حوزه مطبوعات و کتاب در ایام برپایی نمایشگاه کتاب در غرفه این سرا خبر داد.

مجید امرایی، مدیر سرای روزنامه نگاران ایران در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حضور غرفه این سرا در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب اظهار کرد: سرای روزنامه نگاران در این دوره از نمایشگاه دومین حضور خود را تجربه می‌کند و سعی ما بر این است که در ایام برپایی نمایشگاه کتاب با برگزاری نشست‌هایی با موضوع کتاب و رسانه در خدمت اهالی مطبوعات و کتاب باشیم.

امرایی با بیان اینکه در این دوره از نمایشگاه سرای روزنامه نگاران میزبان 16 نشست تخصصی خواهد بود، گفت: نخستین نشست سرای روزنامه نگاران با عنوان چالش‌های نشر کتاب‌های روزنامه نگاری با حضور امیدعلی مسعودی روز پنجشنبه 14 اردیبهشت ساعت 10 صبح برگزار می‌شود.

وی همچنین از برگزاری نشست رونمایی کتاب «لوگوهای مطبوعات قاجار» با حضور سیدفرید قاسمی و محسن احتشامی در روز 15 اردیبهشت و در ساعت 16 خبر داد.

امرایی همچنین از برپایی نشست‌هایی با عنوان توسعه کیفی مطبوعات و تهذیب رسانه با حضور محمدجعفر محمدزاده معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، بررسی مسائل و دغدغه‌های مطبوعات با حضور پدرام پاک آئین، مدیرکل مطبوعات داخلی و بررسی راهکارهای دیپلماسی رسانه‌ای با حضور محمد جواد آقاجری مدیرکل مطبوعات خارجی خبر داد.

به گفته مدیر سرای روزنامه نگاران ایران در غرفه این سرا همچنین نشست آسیب شناسی منابع آموزشی تالیف و ترجمه کتاب کودک و نوجوان با حضور قطب الدین صادقی و علی گنج کریمی در روز 16 اردیبهشت برگزار می‌شود.

امرایی همچنین از برگزاری مراسم رونمایی از کتاب‌های منتشر شده توسط مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه، رونمایی از اولین نشریه تخصصی سرای روزنامه نگاران و نیز آغاز به کار باشگاه‌های مجازی تخصصی روزنامه نگاری در ایام نمایشگاه بین المللی کتاب خبر داد.

غرفه سرای روزنامه نگاران در طبقه دوم شبستان مصلی واقع شده است.

کد خبر 1591497

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha