۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۴:۵۶

اختلاف با همسر انگیزه قتل پسر باجناق

اختلاف با همسر انگیزه قتل پسر باجناق

مردی که در درگیری با باجناقش پسر او را کشته بود، صبح امروز در جلسه دادگاه اختلاف با همسرش را علت این جنایت اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آبان ماه سال 88 ماموران انتظامی شهرستان شهریار از وقوع نزاعی خانوادگی در یکی از مناطق این شهرستان مطلع و هنگامی که در محل وقوع حادثه حاضر شدند پی بردند ساعتی قبل شخصی به نام مهدی با باجناقش به نام بهمن و پسر وی «مهدی م» درگیر شده و با چاقو آنان را مجروح کرده است.

در حالی که ماموران در حال ثبت وقایع بودند از بیمارستانی که دو مجروح به آنجا منتقل شده بودند، خبر رسید «مهدی م» بر اثر خونریزی شدید جان باخته است.

با مرگ پسر جوان رسیدگی به این ماجرا حالت ویژه به خود گرفت و ماموران تجسس های خود را برای یافتن قاتل آغاز کردند.
شاهدان این حادثه به پلیس گفتند، مهدی از مدت ها قبل با همسرش اختلاف داشت و هنگامی که همسر او همراه با باجناق و پسرش به خانه رفته بودند تا جهیزیه را با خود ببرند با آنان درگیر شد و با ضربات چاقو ابتدا بهمن را مجروح و سپس پسر او را زخمی کرد.

در حالی که مدت زیادی از وقوع این حادثه نگذشته بود کارآگاهان جنایی شهریار به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می داد متهم به قتل در خانه ای واقع در رباط کریم پنهان شده است.

به این ترتیب مخفیگاه متهم محاصره و وی دستگیر شد. هنگامی که مهدی به پلیس آگاهی شهریار انتقال یافت و تحت بازجویی قرار گرفت اتهام قتل پسر باجناقش را پذیرفت و اختلاف با همسرش را منشاء اصلی این حادثه عنوان کرد.

وی گفت: به خاطر اختلافی که با همسرم داشتم او خانه را ترک کرده بود و من به تنهایی و به سختی زندگی می کردم. هرچه از او خواهش کردم به خانه برگردد فایده نداشت تا اینکه روز حادثه وقتی به خانه ام رفتم، دیدم همسرم همراه باجناقم و پسرش در حال جمع آوری اثاثیه خانه هستند. ابتدا با همسرم صحبت کردم تا از این کار منصرف شود ولی او قبول نکرد. وقتی خواستم مانع باجناقم و پسرش شوم با آنها درگیر شدم و چون نمی توانستم حریف آنها شوم یک چاقو برداشتم و به آن دو حمله کردم. ابتدا بهمن را مجروح کردم و سپس سراغ پسرش رفتم و چند ضربه به او زدم. بعد از آن در حالی که دست و پایم را گم کرده بودم از آنجا فرار کردم. چند ساعت بعد وقتی با خانه تماس گرفتم، فهمیدم بهمن به سختی مجروح و پسرش به خاطر خونریزی شدید فوت شده است.

با تکمیل تحقیقات در دادسرا پرونده برای محاکمه به شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و متهم به قتل صبح امروز پای میز محاکمه قرار گرفت. در ابتدای جلسه دادگاه نماینده دادستان به تشریح کیفرخواست پرداخت و گفت: بر اساس محتویات پرونده مهدی مجرم است و برای او تقاضای مجازات قانونی را دارم. در ادامه بهمن در جایگاه حاضر شد و برای باجناقش تقاضای قصاص کرد.

مهدی نیز در دفاع از خود گفت: بهمن من و همسرم را با هم آشنا کرد اما در ادامه دخالت های او زندگی ما را با مشکلاتی روبرو کرد. به طوری که این دخالت ها باعث شد همسرم خانه را ترک کند. آن روز هم وقتی سراغ همسرم رفتم بهمن دخالت کرد و من مجبور شدم با او درگیر شوم. در ادامه مهدی هم وارد درگیری شد من قصد کشتن او را نداشت.

پس از این اظهارات رئیس دادگاه ختم رسیدگی به پرونده را صادر کرد و برای صدور حکم همراه چهار قاضی مستشار وارد شور شدند.
 

کد خبر 1591639

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha