۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۲:۴۴

تورنمنت فوتسال بانوان - روسیه/

تیم ملی فوتسال بانوان ایران برابر پرتغال شکست خورد

تیم ملی فوتسال بانوان ایران برابر پرتغال شکست خورد

تیم ملی فوتسال بانوان ایران در دومین روز از تورنمنت روسیه مقابل تیم پرتغال شکست خورد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، نخستین گل این دیدار در دقیقه 5 توسط فرشته کریمی بازیکن خط حمله ایران وارد دروازه پرتغال شد و دومین گل ایران نیز توسط مدافع حریف وارد دوازه حریف شد و درنهایت نیمه نخست بازی با نتیجه 4 بر 2 به نفع پرتغال پایان یافت.

درنیمه دوم نیز پرتغالی ها  سه بار دروازه ایران را باز کردند و بدین ترتیب ایران این بازی را 2 بر 7 به حریفی که عنوان سومی جهان را در کارنامه دارد، واگذارد کرد.
 
تیم ملی فوتسال بانوان ایران در نخستین دیدار خود به مصاف تیم روسیه رفت که این بازی را با نتیجه ۲ بر یک واگذار کرد. تیم ملی ایران در آخرین دیدار خود فردا چهارشنبه ساعت ۱۶:۳۰ به وقت تهران به مصاف مجارستان خواهد رفت و پرتغال و روسیه برای کسب عنوان قهرمانی این تورنمنت به مصاف هم می روند. تساوی در این دیدار پرتغال را قهرمان خواهد کرد و میزبان برای قهرمانی باید از سد پرتغال بگذرد.
 
به این ترتیب پرتغال با 6 امتیاز در صدر گروه قرار دارد و تیم روسیه با 6 امتیاز و تفاضل گل کمتر دوم است. ایران بدون امتیاز و با تفاضل بهتر نسبت به مجارستان در رده سوم قرار دارد و مجارستان بدون امتیاز تیم چهارم این تورنمنت است.
کد خبر 1595386

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha