۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۹:۲۰

قربانی خبر داد:

تجمع در امامزادگان ساری در پاسخ به هتک حرمت کشیش آمریکایی

تجمع در امامزادگان ساری در پاسخ به هتک حرمت کشیش آمریکایی

ساری - خبرگزاری مهر: رئیس اداره تبلیغات اسلامی از برگزاری تجمع در راستای محکوم کردن هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن توسط کشیش نمای آمریکایی در آستانه مبارکه امامزاده عباس (ع) ساری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام مسعود قربانی در جلسه هم اندیشی مراسم محکوم کردن هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم افزود: آمریکا و صهیونیست در برابر اسلام و قرآن کریم دچار ضعف شدند و اینک که حرفی در مقابل منطق قوی اسلام ندارند با افرادی معلوم الحال و مزدور دست به اعمال وقیحانه زده و با آتش زدن قرآن ضعف استکبار را نمایش می دهند.

قربانی با اشاره به محکوم کردن این عمل سراسر ننگین گفت: درنظراست با همکاری هیئت رزمندگان اسلام ساری و حضور قاریان ممتاز و مردم خداجوی و عاشقان قرآن و اهل بیت مراسمی در آستانه مبارکه امامزاده عباس (ع) برگزار و این حرکت زشت آنها را محکوم کنیم.

رئیس اداره اوقاف ساری اعلام کرد: مراسم تجمع عاشقان قرآن در راستای محکوم کردن هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن غروب جمعه  22 اردیبهشت بعد از نماز جماعت مغرب و عشا در سالن اجتماعات امامزاده عباس(ع) ساری برگزار می شود.

وی اظهار داشت: در این مراسم بریمانی نماینده ولی فقیه در سپاه ساری سخنرانی و دو قاری ممتاز استان به نامهای حمزه زاهدی و سیدرضا چاوشیان به تلاوت کلام وحی الهی خواهند پرداخت و گروه تواشیح اعراف به اجرای برنامه می پردازند.

قربانی ادامه داد: در پی محکوم کردن این هتاکی و گستاخی و در راستای نشر و گسترش مفاهیم قرآنی و چاپ، نشر، ترجمه به زبانهای بین المللی وقف قرآن کریم و اهدای آن به دوستداران و مشتاقان قرآن کریم در سراسر جهان توسط سازمان اوقاف و امورخیریه به اجرا در می آید که همه مردم مسلمان و قرآن دوست با واریز وجه به شماره حساب سیبا 0105051010005 و شماره حساب 808 نزد بانک ملی به نام سازمان اوقاف و امورخیریه در این طرح بزرگ شرکت کنند.

کد خبر 1597446

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha