۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۰:۰۷

طباطبایی/

مربیان قرآن شهرستان سمنان تجلیل شدند

مربیان قرآن شهرستان سمنان تجلیل شدند

سمنان-خبرگزاری مهر: اساتید و مربیان قرآن شهرستان سمنان تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین طباطبایی کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان شامگاه سه شنبه در مراسم تجلیل از مربیان قرآنی سمنان که به مناسبت روز معلم برگزار شد، افزود: استاد مطهری، با علوم و فنون مختلف اسلام و قرآن کریم آشنا بود و امروز که آثار آن شهید بزرگوار را می خوانیم مثل این است که حرف سال های دور این استاد همین امروز مصداق دارد و نیاز جوان های امروزی است.

وی تصریح کرد: معلمان قرآنی باید با بهره گیری از سخنان بزرگان دین، بتوانند تزکیه و تهذیب نفس را به متعلمین خود آموزش دهند.

طباطبایی اظهار داشت: منزلت و مقام معلم آنقدر رفیع است که پیامبر اکرم(ص) به گروهی که در مسجد مشغول آموزش علم بودند عنوان گروه افضل را اطلاق فرمودند و این نشان از جایگاه بلند علم، آموزش دادن و معلمی دارد.

وی تاکید کرد: مربیان قرآن باید تزکیه و تهذیب نفس را به متعلمین خود آموزش دهند.

حجت الاسلام هادی رجبی منصور نیز در این مراسم در خصوص جایگاه معلم و نقش او در امر تعلیم و تربیت اسلامی سخنرانی کرد.

در پایان این مراسم که در موسسه قرآنی باب الحوائج(ع) سمنان با حضور 40 نفر از مربیان و فعالان قرآنی شهرستان سمنان برگزار شد از 10 نفر مربیان قرآنی سمنان با اهداء لوح تقدیر تجلیل شد.

موسسه قرآنی باب الحوائج(ع) سمنان از موسسات فعال استان سمنان است که در طول سال بیش از یک هزار نفر نو آموز در رشته های مختلف قرآنی دارد.

کد خبر 1597682

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha