۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۶:۵۶

نظری:

34 معلم نمونه در هفته معلم در زنجان تقدیر شدند

34 معلم نمونه در هفته معلم در زنجان تقدیر شدند

زنجان - خبرگزاری مهر: مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه 34 معلم نمونه در هفته معلم تقدیر شدند، گفت: در این هفته چهار معلم نیز توسط هیئت داوران به عنوان نمونه کشوری انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر نظری، ظهر چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش،  با اشاره به اینکه 238 معلم نمونه در سطح مناطق نیز تجلیل شدند، افزود: افتتاح هشتمین پارک فن آموز با اعتبار 15 میلیارد ریال، کلنگ زنی استخر شنای فرهنگیان با اعتبار 14 میلیارد ریال ، افتتاح خانه معلم با اعتبار بیش از 10 میلیار ریال و برگزاری یادواره شهدای فرهنگیان استان از دیگر اقدامات آموزش و پرورش استان در هفته معلم بود.
 
وی در ادامه به عبور دکل برق از روی ساختمان آموزشگاه شرافت گیلوان از توابع شهرستان طارم اشاره کرد و گفت: این بحث از قدمت زیادی برخوردار بوده و باید طی ظرف زمانی تعیین شده تا جلسه بعدی شورای آموزش و پرورش، این مشکل با اداره برق رفع و رجوع گردد.
 
 نظری با اشاره به واگذاری مالکیت سالن‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان به آموزش و پرورش در روستاهای نیک‌پی، سهرین، ارمغانخانه، ینگجه و اسفجین، بیان کرد که قریب به 11 سالن تصویب شده در زنجان وجود دارد که باید اهتمام ویژه برای بهره‌برداری از این سالن‌ها انجام شده و از ظرفیت‌های ورزشی سازمان ورزش و جوانان در این امر یاری جست.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان، حصارکشی و صدور سند مالکیت به هنرستان کشاورزی شهید باهنر ناحیه زنجان را یکی دیگر از مشکلات این نهاد عنوان کرد و یادآور شد: زمین این هنرستان توسط جهادکشاورزی به آموزش و پرورش واگذار شده است که تاکنون اداره ثبت اسناد و املاک استان اقدام به صدور سند مالکیت به این هنرستان نکرده است و این در حالی است که طبق بند د بخشنامه سال 85 به اداره کل اسناد و املاک استان‎ها، در ثبت اسناد اموال دولتی باید اقدام عاجل صورت گیرد.
 
همچنین امام جمعه موقت زنجان گفت: هرکس ره‎شناس و رهبرشناس بوده و در مسیر ولایت‎فقیه گام بردارد خداشناس واقعی است که سعادت دنیوی و اخروی را نصیب خود کرده است.

حجت‎الاسلام سجاد موسویون به بیان روایتی از ائمه اطهار (ع) پرداخت و افزود: خداوند سبحان همه انسان‎ها را خلق کرده و از آن هدفی داشت و هدف از آن این بود که بندگان، خدای باری تعالی را بشناسند و پس از آن به مقام معرفت الله نائل آمده و عبودیت خداوند سبحان را پیشه خویش کنند که پس از طی این مراحل انسان از همه بندگان بی‎نیاز شده و از مستکبرین زمان احتراز خواهد کرد.

وی با طرح این سوال که علامت و نشانه شناخت خدای باری تعالی چیست افزود: اگر بندگان، رهبر و پیشوای آسمانی خودشان را بشناسند که فرمانبر و پیرو دستورات خداوند سبحان است و جز این راه را نمی‎رود پس این فرد به معرفت الله رسیده و می‎توان پیرو دستورات وی بود، که در زمان حضور ائمه معصومین (ع) ایشان و در زمان غیبت امام زمان (عج)، ولایت فقیه شایستگی پیروی را دارد که هر کس راهی جز این راه را برگزیند خداشناس واقعی نیست.

همچنین معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان گفت: معلمان مایه توسعه و پیشرفت در عرصه های مخلفت و فخر و مباهات کشور هستند.
  
 فیروز احمدی افزود: پیشرفت فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی کشور مرهون تلاش معلمان است و باید همواره قدردان این قشر زحمتکش بود. 
کد خبر 1598292

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha