۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۷:۴۵

بمناسبت میلاد حضرت زهرا(س)/

جشن ریحانه بهشتی از سوی آستان هلال بن علی(ع) برگزار می شود

جشن ریحانه بهشتی از سوی آستان هلال بن علی(ع) برگزار می شود

اصفهان - خبرگزاری مهر: همزمان با سالروز میلاد سرور بانوان جهان حضرت فاطمه زهرا(س) جشن بزرگ ریحانه بهشتی از سوی آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع) در کاروانسرای تاریخی مرنجاب برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد اصغری عضو هئیت امنای آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع) صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران گفت: همزمان با سالروز میلاد سرور بانوان جهان حضرت فاطمه زهرا(س) جشن بزرگ ریحانه بهشتی پنج شنبه 21 اردیبهشت ماه از سوی آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع) در کاروانسرای تاریخی مرنجاب برگزار می شود.

این عضو هئیت امنای آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع)خاطر نشان کرد: برگزاری بازی های محلی، اجرای موسیقی های محلی، ورزش باستانی، شعبد بازی، نمایش طنز و آشپزی سنتی از جمله برنامه های این جشن است.

وی ادامه داد: سخنرای نماینده منتخب مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، نجوم و رصد ستارگان از دیگر برنامه های این مراسم خواهد بود.

اصغری افزود: وسیله ایاب و ذهاب از عصر روز پنج شنبه از حرم هلال بن علی(ع) آماده سرویس دهی خواهد بود.

شصت و دومین کوهگشت خانوادگی در دره پریان کاشان برگزار می‌شود

خانواده های کاشانی مسیر بیش از هزار متری دره پریان را کوهپیمایی می کنند

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان از برگزاری شصت و دومین کوهگشت خانوادگی به دره پریان این شهرستان خبر داد.

مهدی نادعلی گفت: در این کوهگشت خانوادگی که جمعه 22 اردیبهشت ماه سال 91 در دره پریان این شهرستان برگزار می شود، شهروندان کاشانی یک روز به یادماندنی را در کنار خانواده های خود پشت سر می گذارند.

وی، فراهم کردن یک روز با نشاط و شاداب برای همشهریان، معرفی محیط هایی سالم، با طراوت و جذاب، ایجاد فضایی کاملاً طبیعی همراه با جاذبه های تفریحی و دور هم جمع شدن خانواده ها در یک روز تعطیل با روحیه ای شاد و سالم را از جمله اهداف برگزاری کوهگشت خانوادگی برشمرد.

به گفته وی، پذیرایی همشهریان به صرف صبحانه در طبیعت و سرویس ایاب و ذهاب به صورت رایگان از جمله اقدامات این سازمان است.

مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان اظهار داشت: در این کوهگشت، خانواده های کاشانی مسیر حدود 1800 متری را کوهپیمایی می کنند.

شصت و دومین کوهگشت خانوادگی توسط اداره ورزش و تفریحات سالم سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان از میدان 15 خرداد به طرف دره پریان برگزار می شود.

مادران کاشانی در ولادت با سعادت دخت نبی اکرم به معراج می روند

مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان از برگزاری سومین جشنواره ریحانه النبی 22 اردیبهشت ماه در فرهنگسرای معراج این سازمان خبر داد.

مهدی نادعلی گفت: به مناسبت ولادت با سعادت دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام مادر سومین جشنواره ریحانه النبی در فرهنگسرای معراج برگزار می شود.

وی، هدف از برگزاری این جشنواره را تقدیر و تشکر از مادران دلسوز و مهربان، وفاداری فرزندان و احترام به آنان، یادآوری و جبران زحمات چند ساله مادران به فرزندان برشمرد.

به گفته وی، برگزاری این جشن به منظور قدردانی و سپاس فرزندان از زحمات مادران و یادآوری شب زنده داری آنان به فرزندان است.

مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان ، برگزاری شب شعر، اردوی تفریحی با عنوان شوق طراوت به مقصد خوانسار، برپائی ایستگاه نقاشی و جمله نویسی تحت عنوان مادر مهربان من، دومین همایش هنری بانوی آفتاب را از جمله ویژه برنامه های این جشنواره ذکر کرد.

کد خبر 1598358

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha