۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۸:۱۰

منتظری:

طرح رهروان آوینی در گلستان اجرا می شود

طرح رهروان آوینی در گلستان اجرا می شود

گرگان - خبرگزاری مهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: برای اولین بار در سطح کشور و با استفاده از ظرفیت های فرهنگی، هنری کانون های مساجد استان طرح فرهنگی، هنری رهروان آوینی با عنوان شهید آوینی اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا منتظری عصر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: این طرح در پنج گرایش هنرهای نمایشی، سرود و همخوانی، نویسندگی و پژوهشگری و شعر و ادبیات داستانی فعالیت خود را در ایتان آغاز خواهد کرد.

وی با بیان اینکه کارهای نمادین این طرح دوشنبه با حضور حجت الاسلام ارباب سلیمانی، مشاور وزیر و دبیرستادعالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور آغاز خواهد شد، افزود: این طرح در صورت موفقیت به یک مدل کشوری مبدل خواهد شد.

منتظری همچنین از برگزاری تجلیل از خادمان فرهنگ عمومی استان با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدی عراقی شنبه  سال جاری در شهرستان کردکوی خبر داد.

وی با اشاره به برگزاری اولین جشن بزرگ بانوی اخلاق در استان گلستان، خبر داد و تصریح کرد: این جشن با ویژه برنامه های متنوع فرهنگی و هنری با حضور گروه های هنری بین المللی و قاری و حافظ جهان اسلام سال جاری در سالن ورزشی امام خمینی(ره) شهرستان گرگان برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از برگزاری همایش ملی حکیم میرفندرسکی عارف فرزانه استان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس انجمن مفاخر کشور در شهرستان آزادشهر خبر داد.
 
 منتظری گفت: این همایش چهارشنبه و پنجشنبه (27 و 28 اردیبهشت) سال جاری با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس انجمن مفاخر کشور با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و دانشگاه آزاد اسلامی آزادشهر برگزار می شود.

وی افزود: این همایش کار خود را با پیام آیت الله جوادی آملی، مرجع و عالم عالیقدر آغاز خواهد کرد و با کلنگ اولین مرکز علمی، پژوهشی حکیم میرفندرسکی به کار خود پایان می دهد.

منتظری، تصریح کرد: همایش توانمندی های فرهنگی و هنری استان گلستان نیز در پنجشنبه (28 اردیبهشت) با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و رئیس سازمان اکو، رئیس انجمن مفاخر کشور و مهمانان از دو کشور ایران و ترکمنستان را در تالار فخرالدین اسعدگرگانی برگزار می شود.

وی در ادامه از حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در همایش مختومقلی فراغی، شاعر شهیر ایرانی ترکمن در (29 اردیبشهت) خبر داد.
کد خبر 1598376

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha