۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۸:۵۸

مختار‌زاده به مهر خبر داد:

اختصاص هشت هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های کنگان

اختصاص هشت هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های کنگان

کنگان - خبرگزاری مهر: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کنگان از اختصاص هشت هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های کنگان خبر داد.

حسن مختار زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته این نهاد در زمینه سخت افزاری اظهار داشت: تکمیل و راه اندازی کتابخانه‌های عمومی کنگان و عسلویه از جمله فعالیت‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در سال گذشته بود.

وی ادامه داد: پیگیری و آماده سازی زمین کتابخانه عمومی شهر سیراف، جذب اعتبارات و امکانات دو کتابخانه دیجیتالی با نام‌های کانون ولی عصر(عج) و کانون امام جواد (ع) در شهر کنگان نیز از دیگر اقدامات این نهاد در سال گذشته بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان افزود: از دیگر کارهای صورت گرفته می توان به تجهیز صندلی، میز،  تعداد هشت کولر برای کانون فرهنگی هنری و بیش از هشت هزار جلد کتاب به مراکز مورد نظر در مدارس و مساجد و ادارات اشاره کرد.

مختارزاداه یادآور شد: تجهیز و تعمیرات مجتمع فرهنگی و هنری، تکمیل ساختمان پلاتو( نمایش) نیز از مهمترین فعالیت های صورت گرفته توسط فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در سال گذشته است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کوتاهی به کارهای صورت گرفته در زمینه نرم افزاری کرد و گفت: در این زمینه می توان  به دایر کردن نمایشگاه بزرگ کتاب با 40 درصد تخفیف در عرضه محصولات اشاره کرد که با استقبال بسیار خوبی از سوی مردم منطقه و حتی استان به عمل آمد.

این مسئول ادامه داد: حمایت از جشنواره‌های ادبی تقریب و غدیر و همچنین توزیع تعدادی بن کارت به هنرمندان واجد شرایط از دیگر اقدامات این نهاد فرهنگی در سال گذشته بوده است.

مختار زاده در پایان گفت: باید از فرمانداری، شوراهای پنج‌گانه و همچنین شهرداران پنج‌گانه شهرستان به خاطر همکاری در زمینه توسعه فضاهای فرهنگی تشکر ویژه‌ای به عمل آورد.

کد خبر 1599043

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha