۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۶:۴۰

سیفی:

تفکر امام خمینی (ره) اسلام را در دنیا احیا کرد/ اعزام 10 هزار نفر از یزد به مرقد امام

تفکر امام خمینی (ره) اسلام را در دنیا احیا کرد/ اعزام 10 هزار نفر از یزد به مرقد امام

یزد - خبرگزاری مهر: فرماندار یزد با اشاره به جایگاه والای حضرت امام (ره) در جهان اسلام گفت: تفکر امام خمینی (ره) اسلام را در دنیا احیا کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزالله سیفی ظهر سه شنبه در جلسه ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و سالگرد قیام خونین 15 خرداد اظهار داشت: امروز در جهان شاهدیم که مردم کشورهای مسلمان با الگوپذیری از نظرات و دیدگاه های بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران در پی دستیابی به پیروزی هستند و می خواهند یک یک حکومت الهی در کشورهای خود ایجاد کنند.

وی با اشاره به دستاوردهای بی شماری که در این سه دهه نصیب ایران اسلامی شده افزود: بی شک این پیشرفتهای کشور مرهون تفکر، خودباوری و اعتماد به نفسی است که حضرت امام در مردم ایجاد کرده اند و امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف با تلاش و تکیه بر جوانان خود توانسته به پیروزی های چشمگیری دست یابد.

سیفی عنوان کرد: امروز دنیای استکبار به دنبال این است که تفکرات امام خمینی (ره) را از زندگی مردم حذف کند که در این باره وظیفه همگان این است که با احیا و گسترش نظرات و دیدگاه های امام راحل به مقابله با این نقشه شوم دشمنان نظام و انقلاب بپردازند.

وی در مورد قیام خونین 15 خرداد سال 42 نیز اظهار داشت: قیام 15 خرداد نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملت قهرمان ایران است که با رهبری خردمندانه امام خمینی(ره) و یاری مردم همیشه در صحنه در تداوم آن، طی یک دوره 15 ساله، نقش اساسی داشته است و ثمره آن تحقق نظام جمهوری اسلامی بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد نیز در این مراسم اظهار داشت: امسال 10 هزار نفر از استان یزد برای مراسم بیست و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) اعزام خواهند شد.

حجت الاسلام محمد فخرالدینی عنوان کرد: همچنین مراسم گرامیداشت شهدای پانزده خرداد روز 14 خرداد از ساعت هشت صبح با سخنرانی حجت الاسلام راشد یزدی در محل مسجد روضه محمدیه (حظیره ) برگزار خواهد شد.

وی فضا سازی شهر، برگزاری مراسم های مختلف در مساجد شهر، اجرای مسابقات وصیت نامه امام خمینی (ره ) و ... را از دیگر برنامه های این روز برشمرد.

کد خبر 1603240

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha