۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۸:۵۳

اخبار خراسان شمالی/

داوری طرح‌های کارآفرینی جشنواره امتنان از کارآفرینان برترخراسان شمالی آغاز شد

داوری طرح‌های کارآفرینی جشنواره امتنان از کارآفرینان برترخراسان شمالی آغاز شد

بجنورد - خبرگزاری مهر: آغاز داوری طرح‌های کارآفرینی جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر خراسان شمالی، پرداخت 11 میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به نیازمندان کمیته امداد شیروان و ...از مهمترین عناوین اخبار امروز این استان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس اداره امور اجتماعی و فرهنگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: داوری طرح‌های کارآفرینی جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر استان آغاز شد.

حسن نوری افزود: در این جشنواره کمیته‌ای هفت نفره مرکب از داوران خبره قضاوت طرح‌های رسیده را بر عهده خواهند داشت.

وی با بیان اینکه در این جشنواره 482 طرح ثبت نام شده در سامانه مورد ارزیابی قرار می‌گیرند، افزود: در جشنواره امسال 9 طرح به عنوان طرح‌های برتر جهت رقابت کشوری به دبیرخانه جشنواره ملی معرفی می‌شود.

وی زمان برگزاری جشنواره استانی را اواخر تیرماه و جشنواره کشوری را اوایل مردادماه سال جاری اعلام کرد و افزود: طبق مصوبات هیئت علمی داوران، حد نصاب امتیاز سطح استانی 40 در نظر گرفته شده است.

پرداخت 11 میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به نیازمندان کمیته امداد شیروان
 
مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) شیروان گفت: در سال گذشته بیش از 11 میلیارد و 958 میلیون ریال تسهیلات برای ایجاد مشاغل خانگی مددجویان و نیازمندان این نهاد پرداخت شد.
 
قربان احمدی فر افزود: با هزینه شدن اعتبارات مذکور تعداد 279 طرح مشاغل خانگی توسط مددجویان و نیازمندان در حال اجرا است.
 
احمدی فر تصریح کرد: کمیته امداد در سال 90 در سرفصل کارانگیزی 445 طرح اشتغال برای خانواده‌های مددجو ایجاد کرد که در این رابطه اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و 486 میلیون ریال برای اجرای طرح‌های مذکور هزینه شد.
 
وی در خصوص اجرای طرح‌های توان افزایی مددجویان نیز بیان کرد: در سال گذشته 293 طرح توان افزایی با اعتبار 12 میلیارد و 633 میلیون ریال برای مددجویان ایجاد شد.
 
پوسته در شبکه اترک پوسته در شبکه اترک تولید شد
 
انیمیشن "پوسته " به تهیه کنندگی رقیه رضائی در طبقه (الف) با ساختار انیمیشن عروسکی به سفارش مرکز خراسان شمالی تولید گردیده است.
 
این انیمیشن در یک قسمت هشت دقیقه‌ای با هدف ارشادی تربیتی با موضوع حجاب تولید شد.
 
برپایه این خبر، داستان این انیمیشن به تصویر کشیدن دو گردو با این تفاوت یکی از آنها دارای پوست و دیگری فاقد پوست است. این دو گردو با مشکلاتی برخورد می‌کنند که گردویی که پوست دارد کمتر تحت خطر است.
 
انیمیشن"پوسته " برای مخاطبان گروه سنی 10 تا 15 سال تولید شده است. 
 
دو انتصاب در بهزیستی خراسان شمالی
 
طی حکمی از سوی مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی، حسین رضواندوست به عنوان سرپرست جدید مرکز آموزش عالی علمی کاربردی بهزیستی استان و خلیل امیری به عنوان سرپرست جدید بهزیستی شیروان معرفی شدند.
 
حسین رضواندوست پیش از این سرپرست بهزیستی شیروان و خلیل امیری در حوزه معاونت توانبخشی اداره کل فعالیت داشتند.
کد خبر 1606408

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha