۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۲۱:۴۰

دستگیری سارق سابقه دار خودرو در اسلامشهر

غرب استان تهران - خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی اسلامشهر گفت: با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان سارق حرفه ای خودرو دستگیر ،20 فقره سرقت و یک دستگاه خودروی مسروقه کشف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حمداله نورائی اظهار داشت: فردی با مراجعه به پلیس آگاهی اعلام کرد که خودروی او از مقابل منزلش توسط سارقین به سرقت رفته است با بدست آمدن اطلاعات فوق، شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با تشدید گشتی زنی ماموران انتظامی کلانتری و یگان امداد، به یک دستگاه خودروی پراید مظنون شده که راننده خودرو به محض مشاهده پلیس اقدام به فرار کرده و با تعقیب و گریز کوتاه پلیس، خودرو توقیف و راننده آن بنام "مسلم – ر"دستگیر و در استعلام از مرکز فوریتهای پلیسی 110مشخص می شود خودرو سرقتی بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر افزود: با انتقال متهم دستگیر شده به پلیس آگاهی، سارق در بازجوئی های پلیس لب به اعتراف گشوده و گفت ساکن اسلامشهر بوده و از دو ماه پیش شروع به سرقت خودرو کرده وتاکنون 20 فقره سرقت خودرو در سطح شهر تهران، اسلامشهر، کرمانشاه و همدان انجام داده است.

دستگیری دو عضو باند سارقان و کشف هفت فقره سرقت

با تلاش کارکنان انتظامی غرب استان تهران، باند سارقانی که با شناسائی کارگاه ها، در زمان استراحت نگهبان، از فرصت بدست آمده، استفاده کرده و اقدام به سرقت لوازم داخل کارگاه ها می کردند دستگیر و هفت فقره سرقت کارگاه کشف شد.

ماموران انتظامی کلانتری 26 صباشهر شهرستان شهریار غرب استان تهران در حین گشت زنی در سطح شهر موفق به دستگیری 2 نفر بنامهای 1- " میثم- ب "2- "مهدی- ب" می شوند که متهم در بازجوئی اولیه پلیس به 1 فقره سرقت کارگاه اعتراف کرده و جهت انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل می شود.

با ارجاع پرونده سرقت کارگاه به پلیس آگاهی،اکیپ ویژه ای از کارآگاهان تحقیقات خود را از متهمان دستگیر شده، آغاز کرده ودر بازجوئی تکمیلی ماموران انتظامی از متهمان ، راز سرقت کارگاه های صباشهر برملا شده ومشخص می شود متهمان با تشکیل باند سرقت پس از شناسائی کارگاه ها در زمان استراحت نگهبانها ،از فرصت بدست آمده، استفاده کرده و اقدام به سرقت لوازم داخل کارگاه ها می کردند.

سارقان در بازجوئی های پلیس، به هفت فقره سرقت اعتراف کرده ودر عملیات دیگر پلیس، مالخر اموال مسروقه بنام "مجید- پ" در شهر تهران دستگیر وجهت تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل می شود.

کشف 9 کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه در قدس

فرمانده انتظامی شهرستان قدس گفت: در اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر به خصوص از نوع صنعتی، 9 کیلوگرم شیشه کشف و ضبط شد.

سرهنگ کرم محمدی گفت: در اجرای این طرح، همچنین 870 گرم تریاک، 44 گرم سوخته تریاک و 2 دستگاه ترازوی دیجیتالی توزین مواد مخدر نیز کشف و ضبط شد، در این زمینه 15 نفر از عوامل فروش مواد مخدر دستگیر و به مراجع قضایی تحویل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قدس، توقیف چهار دستگاه خودرو مربوط به فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر را نیز از دیگر موارد ذکر کرد.

کد خبر 1607406

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha