۴ خرداد ۱۳۹۱، ۱۶:۰۲

جعفری اعلام کرد:

آزادی خرمشهر نماد مقاومت و غیرت ملت ایران است

آزادی خرمشهر نماد مقاومت و غیرت ملت ایران است

میاندرود - خبرگزاری مهر: فرمانده سپاه میاندرود گفت: آزادی خرمشهر نماد مقاومت و غیرت ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار جعفر جعفری ظهر پنجشنبه در همایش بسیجیان و یادگاران میاندرودی هشت سال دفاع مقدس در مسجد امام صادق(ع) این شهرستان اظهار داشت:  به فرموده امام راحل فتح خرمشهر، فتح ارزشها بود.

وی با بیان اینکه در میاندرود و شهر سورک یادگاران و فرماندهان شجاعی حضور دارند افزود: اما گاهی با ناشناخته ماندن این ارزشها و چهره های ماندگار رشادت های آنها به فراموشی سپرده می شود.

فرمانده سپاه میاندرود، جوانان بسیجی را به مطالعه دقیق اهداف دشمنان برای نابودی نظام و ایستادگی فرماندهان جنگ در مقابل استکبار توصیه کرد و گفت: سوم خرداد روز آزادی خرمشهر از چنگال یک ارتش جهانی بوده و نسل امروز باید بداند که جوانان دیروز با دستان خالی بر این فتح مهم توفیق یافتند.

وی تمام پیشرفت های امروز و جایگاه عظیم ایران در مناسبات بین المللی را مدیون خون شهدا دانست و همگان را به گرامیداشت راه و یاد شهیدان توصیه کرد.

در این مراسم که بانوان بسیجی حضور داشتند الزامات امروز جامعه درمقایسه با روزهای جنگ مورد بررسی قرار گرفت و میهمانان جامعه با بیان خاطره های از روزهای مقاومت و ایثار ارزشهای انقلاب را برای نسل سوم و چهارم بازگو کردند.
 

کد خبر 1611024

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha