۶ خرداد ۱۳۹۱، ۱۵:۱۸

دادبود:

جزیره آشوراده قطب گردشگری شمال می شود

جزیره آشوراده قطب گردشگری شمال می شود

گرگان - خبرگزاری مهر: معاون امور عمرانی استاندار گلستان گفت: جزیره آشوراده طبق مصوبه هیئت دولت قرار است به قطب گردشگری شمال تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا دادبود ظهر شنبه در جلسه بررسی سرمایه گذاری جزیره آشوراده افزود: برای اولین بار با تلاش مسئولان استان از جمله استاندار گلستان در سفر سوم دولت، کارگروهی برای توسعه آن تشکیل شده است تا فرآیند توسعه آن شتاب گیرد.

معاون عمرانی استاندار گلستان نیز در این جلسه گفت: پروژه سرمایه گذاری در منطقه نمونه گردشگری آشوراده به عنوان پروژه میان دستگاهی مطرح است و در انتخاب سرمایه گذار آن باید همه دستگاه های اجرایی حضور داشته باشند.
 
وی یادآور شد: فراخوان جذب سرمایه گذار جزیره آشوراده نیز صورت پذیرفت و تمام تلاش بر این است که هم زمان با جذب اعتبارات لازم به منظور تامین زیرساخت های لازم منطقه اعم از جاده، آب، برق، گاز و ...، این پروژه گردشگری - شیلاتی به نحو مطلوبی فرآیند کاری خود را طی نماید و باعث رونق بیشتر فعالیت گردشگری در گلستان گردد.
 
جزیره آشوراده با آب و هوای معتدل در مرکز شبه جزیره میانکاله در شهرستان بندرترکمن استان گلستان در 5 کیلومتری غرب بندرترکمن قرار دارد.
کد خبر 1612280

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha