۷ خرداد ۱۳۹۱، ۱۱:۳۵

قندهاری اعلام کرد:

بازدید دانشجویان از جاذبه های گلستان

بازدید دانشجویان از جاذبه های گلستان

علی آبادکتول - خبرگزاری مهر: رئیس اداره میراث فرهنگی علی آبادکتول گفت: در راستای گسترش و ترویج فرهنگ گردشگری و معرفی جاذبه های استان، تور بازدید یک روزه دانشجویان از جاذبه های تاریخی و طبیعی شهرستان کردکوی برگزار شد.

یاسر قندهاری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه این تور با همکاری دانشگاه پیام نور این شهرستان برگزار شد، گفت: در این بازدید یک روزه 25 دانشجوی رشته مدیریت جهانگردی از جاذبه های تاریخی و طبیعی شهرستان کردکوی بازدید کردند.

قندهادی در ادامه افزود: در این تور یک روزه از گل فشان قارن یارق شهرستان گمیشان، موزه مردم شناسی و نمایشگاه صنایع دستی گمیشان وهمچنین  پارک جنگلی کردکوی بازدید صورت گرفته و دانشجویان رشته جهانگردی با جذابیت های تاریخی و طبیعی شهرستان کردکوی بیشتر آشنا شدند.
 
وی یادآور شد:  طی سه سال اخیر اقدام به برگزاری تورهای متنوع ومشابهی، ویژه مدیران شهرستانی و دانشجویان رشته های مختلف دانشگاه ها شده و گروه های مختلفی با جاذبه های متنوع گردشگری وتاریخی این استان آشنا شدند.

قند هاری در پایان اظهار امیدواری کرد با این اقدامات بخشی از سهم این اداره جهت توسعه وترویج فرهنگ ایرانگردی و گردشگری و معرفی جاذبه های طبیعی وتاریخی و مذهبی استان گلستان ادا شود. 
 
کد خبر 1612844

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha