۹ خرداد ۱۳۹۱، ۱۹:۱۶

یزدان‌شناس تاکید کرد:

لزوم بازنگری جدی در قانون ته‌لنجی

لزوم بازنگری جدی در قانون ته‌لنجی

کنگان - خبرگزاری مهر: فرماندار کنگان بر لزوم بازنگری در قانون ته لنجی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیمور یزدان‌شناس بعدازظهر سه‌شنبه در نشست شورای اداری شهرستان کنگان اظهار داشت: بهره‌مندی از ته‌لنجی یکی از حقوق اولیه مردم کنگان است و باید در قانون جدید ترخیص کالای همراه ملوان تجدید نظر جدی صورت بگیرد.

وی به ظرفیت‌ها و پتانسیل بالای شهرستان کنگان در اقتصاد و تجارت اشاره کرد و ادامه داد: باید با استفاده از فرصت‌هلیی که در اختیار داریم زمینه لازم برای خدمت به مردم را فراهم سازیم و از هیچ فرتی برای خدمت به مردم دریغ نکنیم.

فرماندار کنگان خدمت به مردم را یک افتخار برای مسئولان ذکر کرد و بیان داشت: باید با جذب حداکثری اعتبارات مصوب همه نلاش خود را برای اجرایی شدن مصوبات به کار بگیریم و هر پروژه‌ای را که اغاز می‌کنیم به اتمام برسانیم.

امام جمعه کنگان نیز در این نشست بر برگزاری باشکوه مراسم بزرگداشت سالروز میلاد امام علی (ع) تاکید کرد و اظهار داشت: پاسداشت شخصیت والای بزرگ‌مرد عصر معاصر امام خمینی (ره) و تداوم انقلاب در گرو تجلیل از مقام والای امیرالمؤمنین علی (ع) است.

حجت‌الاسلام محمود محمودی اضافه کرد: حضرت امام خمینی (ره) حق بسیار بزرگی بر گردن مردم مسلمان ایران دارد و با هدایت و رهبری انقلاب اسلامی در واقع موجب نجات مردم از زیر یوغ طاغوت شد.

وی افزود: امروز امیرالمؤمنین (ع) نقطه آمال تمام بشریت است و باید به عنوان شیعه علی‌ابن‌ابیطالب (ع) نسبت به معرفی آن امام بر حق به مسلمین و ادیان و مکاتب دیگر همت جدی داشته باشیم.

امام جمعه کنگان با بیان مظلومیت‌های امام هادی (ع) گفت: زیارت شریف جامعه کبیره دائره‌المعارفی بزرگ و متقن از اعتقادات بزرگ شیعه است که از این امام همام به یادگار مانده است.

کد خبر 1615397

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha