۱۳ خرداد ۱۳۹۱، ۱۵:۰۸

کوزه گری به مهر گفت:

ایران برای حضوری موفق درمسابقات هندبال ساحلی جهان تلاش می کند

ایران برای حضوری موفق درمسابقات هندبال ساحلی جهان تلاش می کند

ساری - خبرگزاری مهر: رئیس فدراسیون هندبال، حضور موفق و با برنامه تیم ملی هندبال ساحلی ایران در مسابقات جهانی این رشته ورزشی را از اهداف این فدراسیون در رشته هندبال ساحلی بیان کرد.

جلال کوزه گری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تیم ملی هندبال ساحلی ایران در سالهای گذشته در مسابقات قهرمانی آسیا با کسب دو مقام دومی و سومی عملکرد خوبی داشته و اکنون به حضور در مسابقات جهانی می اندیشد.

وی افزود: هندبال ساحلی در ایران در سالهای اخیر پیشرفت های خوبی داشته و برگزاری مسابقات قهرمانی کشور به موفقیت تیم های ملی در رده های مختلف کمک زیادی کرده است.

رئیس فدراسیون هندبال به پیشرفت های مازندران در رشته هندبال ساحلی اشاره کرد وادامه داد: افزود: مازندران با توجه به ساختار ساحلی آن مستعد پیشرفت دراین بخش است  و حضور تیم های باشگاهی از این استان درهمه دوره های مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی کشور نشان سابقه هندبال ساحلی در مازندران دارد.

رئیس هیئت هندبال مازندران با بیان اینکه این استان آمادگی کامل برای مسابقات مهمی همچون هندبال ساحلی باشگاه های آسیا را دارد، اضافه کرد: شهرهای ساحلی ساری و بابلسر از گزینه های اصلی مازندران برای برگزاری مسابقات مهم بین المللی است.

خسرو ابراهیم زاده، با بیان اینکه هندبال ساحلی مازندران یکی از قطب های هندبال ساحلی در کشور است ودرسالهای گذشته پیشرفت خوبی داشته است، افزود: مازندران در پنج دوره حضور خود درنه دوره  برگزاری این مسابقات در مجموع سه بار عنوان قهرمانی ،یک بار نایب قهرمانی  و یک بار عنوان چهارمی را به خود اختصاص داد.

در پایان مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی باشگاه های مازندران که با حضور شش تیم باشگاهی از این استان دو روز در ساحل فرح آباد ساری برگزار شد، تیم نوشهر با کسب پنج پیروزی و بدون شکست، قهرمان شد.
 

کد خبر 1617501

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha