۱۶ خرداد ۱۳۹۱، ۹:۳۱

همتی به مهر خبر داد:

دومین همایش ملی غدیر پژوهی در کرمانشاه برگزار می شود

دومین همایش ملی غدیر پژوهی در کرمانشاه برگزار می شود

کرمانشاه - خبرگزاری مهر: مدیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر از برگزاری دومین همایش ملی غدیر پژوهی در کرمانشاه خبر داد.

بهروز همتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: همایش غدیرپژوهی یک رویداد مهم و ملی است که دومین دوره آن در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی افزود: این همایش در آبان ماه سال جاری و همزمان با ایام عید غدیر و دهه امامت و ولایت، در شش محور غدیر و نظام سیاسی اسلام، جلوه‌های غدیر در هنر و ادبیات، موانع محقق شدن اهداف غدیر، غدیر و بصیرت، غدیر در آیینه تحقیق مستشرقان و غدیر و مهدویت برگزار خواهد شد که هر یک از این محور ها به شش زیر محور تقسیم می شوند.

وی با اشاره به مهلت ارسال چکیده مقالات که تا 30 اردیبهشت ‌ماه سال جاری است، گفت: مهلت ارسال اصل آثار 30 تیر‌ماه است و زمان برگزاری این همایش نیز 10 آبان خواهد بود.

مدیر عامل بنیاد بین المللی غدیر خاطرنشان کرد: بعد از ارسال مقالات به کمک مرکز آموزشی و پژوهشی حضرت امام (ره) در قم و مرکز تخصصی مهدویت و امامت حوزه علمیه قم و دفتر بنیاد بین المللی غدیر در تهران و نیز تعدادی از صاحب نظرانی که از داخل استان انتخاب خواهند شد، کار داوری مقالات انجام خواهد گرفت.

همتی ادامه داد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را از طریق پست الکترونیکی  info@bonyadeghadir.com یا از طریق پست پیشتاز به همراه فایل word آن به آدرس کرمانشاه، بلوار نقلیه، خیابان سمت چپ بیمارستان امام خمینی (ره)، کوی دوم، بنیاد بین‌المللی غدیر ارسال کنند.

همتی افزود: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.bonyadeghadir.com مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: تا کنون 80 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده است.

مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر در پایان گفت: در دهه امامت و ولایت برنامه های متنوعی طراحی شده که در طول دهه در تمام شهرستان های استان برگزار خواهد شد.

کد خبر 1618599

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha