۱۶ خرداد ۱۳۹۱، ۱۱:۵۵

گزارش مهر از مجلس؛

دبیران و ناظران هیات رئیسه دایم مجلس انتخاب شدند/ تکرار ترکیب هیات رئیسه موقت

دبیران و ناظران هیات رئیسه دایم مجلس انتخاب شدند/ تکرار ترکیب هیات رئیسه موقت

6 دبیر و 3 ناظره هیات رئیسه دایم مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز مجلس برای مدت یک سال انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، در ادامه جلسه روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی  دبیران هیات رئیسه دایم مجلس نهم انتخاب شدند.

بر این اساس از 274 آرای ماخوذه حسین سبحانی نیا با 166 رای، محمد حسین فرهنگی با 164 رای، محمد دهقان با 161 رای، شاهین محمدصادقی با 152 رای، علیرضا منادی با 140رای و جواد جهانگیرزاده با 134 رای به عنوان دبیران هیات رئیسه دایم مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.

سید رمضان شجاعی کیاسری با 113 رای، ضرغام صادقی با 95 رای و محمد طاهری با 72 رای از دیگر نامزدهای این سمت از حضور در هیات رئیسه دایم مجلس باز ماندند.

در انتخابات هیات رئیسه موقت که هفته پیش برگزار شده بود حسین سبحانی نیا با 147 رای، علیرضا منادی با 147 رای، شاهین محمد صادقی با 144 رای، محمد حسین فرهنگی با 135 رای، جواد جهانگیرزاده با 127 رای و محمد دهقان با 123 رای به عنوان 6 دبیر هیات رئیسه موقت انتخاب شده بودند.

علاوه بر این در ادامه این جلسه ناظران هیات رئیسه مجلس نیز انتخاب شدند.

بر این اساس سید شریف حسینی با 166 رای، عبدالرضا مصری با 165 رای و محمد آشوری با 152 رای به عنوان ناظرین هیات رئیسه دایم مجلس نهم انتخاب شدند و بیژن نوباوه با 104 رای، محمد جوکار با 71 رای و شکرخدا موسوی با 66 رای از حضور در جمع ناظرین هیات رئیسه مجلس باز مانند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، پیش از این نیز حسین سبحانی نیا، محمدحسین فرهنگی، محمد دهقان، شاهین محمدصادقی، علیرضا منادی و جواد جهانگیرزاده به عنوان هیات رئیسه موقت مجلس انتخاب شده بودند.

کد خبر 1618834

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha