۱۶ خرداد ۱۳۹۱، ۱۵:۵۳

از سوی فدراسیون فوتبال؛

زمان دیدارهای دوستانه تیم ملی مقابل کره شمالی و سوریه مشخص شد

زمان دیدارهای دوستانه تیم ملی مقابل کره شمالی و سوریه مشخص شد

ملی پوشان فوتبال کشورمان 4 شهریورماه و 18 مهرماه سال جاری در دو دیدار تدارکاتی به ترتیب مقابل کره شمالی و سوریه قرار خواهند گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست هماهنگی دیدار ایران - قطر با حضور دبیرکل فدراسیون فوتبال در سالن روابط عمومی فدراسیون برگزار شد.

براساس اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در این نشست که با حضور مهدی محمد نبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال و نمایندگان کمیته‌های مختلف فدراسیون در سالن روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار شد در خصوص برگزاری دیدار ایران و قطر، زمان تمرین تیم‌ها، محل اسکان تیم‌ها و داوران و ناظران، نحوه برگزاری این بازی، اخذ ویزاها و همچنین برگزاری کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی و بلیت فروشی و دیگر مسائل بحث و بررسی لازم انجام شد.

نشست مطبوعاتی تیم‌های ملی ایران و قطر و یک روز پیش از بازی یعنی دوشنبه 22 خرداد برگزار خواهد شد که مکان آن از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال اعلام می‌شود. دیدار تیمهای ملی فوتبال ایران و قطر روز سه شنبه 23 خرداد ساعت 20 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

در این نشست درباره برگزاری دو دیدار دوستانه تیم ملی هم بحث شد که براین اساس تیم ملی ایران سه شنبه 4 شهریور 91 در تهران میزبان تیم ملی بزرگسالان سوریه خواهد بود و سه شنبه 18 مهر هم با تیم ملی کره شمالی در تهران بازی دوستانه‌ای برگزار می‌کند.

مراحل آماده سازی تیم ملی فوتبال کشورمان از فردا چهارشنبه برای بازی با قطر از سر گرفته خواهد شد.

کد خبر 1619160

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha