۱۹ خرداد ۱۳۹۱، ۹:۲۳

آماده شدن فرودگاه اراک موجب رونق صادرات می شود

آماده شدن فرودگاه اراک موجب رونق صادرات می شود

اراک - خبرگزاری مهر: نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی از طرح های عمرانی شهری اراک بازدید کرد و خواستار تسریع در انجام پروژه های عمرانی شهر به ویژه فرودگاه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس رجایی به همراه استاندار مرکزی و جمعه از مسئولین استان عصر پنج شنبه از طرح های عمرانی شهراراک از جمله  فرودگاه، تصفیه خانه، میدان بسیج، کوی مسکن و پارک های در دست احداث شهر اراک بازدید کرد.

وی با اشاره به اینکه بیش از نیمی از جمعیت استان در شهر اراک اسکان دارند افزود: برای حل مشکلات این شهرستان در زمان کوتاه تر به عنوان مرکز استان باید اعتبارات بیشتری به این شهرستان اختصاص یابد.

آماده شدن فرودگاه موجب رونق صادرات می شود

رجایی با  تاکید بر آماده سازی هرچه زودتر فرودگاه اراک  گفت: در صورت آماده شدن فرودگاه شهر پروازهای خارجی از اراک رونق گرفته و به توسعه صادارات استان نیز کمک  می شود.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی از تخصیص 23 درصدی بودجه منابع نفت و گاز برای طرح های بزرگ اقتصادی در سال جاری خبر داد و افزود: مسوولان استان باید از این فرصت  برای جذب و تخصیص اعتبارات استفاده کنند.

وی اظهار داشت: اعتبارات استان مرکزی با حمایت و تلاش استاندار از محل درآمدها تا 65 درصد تخصیص می یابد که این مهم می تواند به اتمام طرح های عمرانی کمک به سزایی کند.

عباس رجایی افزود: به مناسبت دهه پیشرفت و عدالت انجام 50 طرح عمرانی بزرگ در دستور کار قرار گیرد و به سر انجام برسد تا مردم نتیجه و ثمره تلاش مسئولین را با اجرای این طرح ها شاهد باشند.

وی با تاکید بر اینکه کارهای بزرگی در استان مرکزی و شهرستان اراک آغاز شده است افزود: با تلاش مسوولان استانی و پیگیری مجمع نمایندگان مردم استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی می توان از صندوق توسعه ملی برای انجام طرح های بزرگ استفاده کرد.

کد خبر 1620923

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha