۱۹ خرداد ۱۳۹۱، ۱۴:۱۹

در دیداری تدارکاتی رقم خورد؛

تساوی تیم فوتبال نوجوانان ایران برابر تیم هنرمندان/ تقدیر از دوستی مهر

تساوی تیم فوتبال نوجوانان ایران برابر تیم هنرمندان/ تقدیر از دوستی مهر

تیم فوتبال نوجوانان کشورمان در دیداری تدارکاتی برابر تیم فوتبال هنرمندان به نتیجه تساوی رضایت داد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال نوجوانان کشورمان که خود را برای حضور در مرحله نهایی مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان آسیا آماده می‌کند شب گذشته برابر تیم هنرمندان به نتیجه تساوی یک بر یک رضایت داد. در این مسابقه که در ورزشگاه الغدیر اهواز برگزار شد علی ریگی در دقیقه 34 برای تیم نوجوانان ایران گلزنی کرد و مهدی توتونچی در دقیقه 68 گل تساوی تیم هنرمندان را به ثمر رساند.

در تیم هنرمندان نفراتی چون اصغر همت، پوریا امینی، مهدی سحابی، علی صالحی و ... بازی می‌کردند که میرشاد ماجدی سرپرست جدید تیم استقلال،‌ داریوش یزدانی و نیما نکیسا هم از نفراتی بودند که این مسابقه را از نزدیک تماشا کردند. پیش از آغاز مسابقه مسئولان برگزاری این دیدار از علی دوستی‌مهر، سرمربی تیم فوتبال نوجوانان کشورمان تقدیر و برای این تیم در مسابقات آسیایی پیش رو آرزوی موفقیت کردند.

این دیدار پیش از آنکه جنبه یک بازی تدارکاتی را برای تیم نوجوانان داشته باشد برای بالا بردن روحیه بازیکنان این تیم در نظر گرفته شده بود و شاگردان دوستی مهر عملکرد خوبی را از خود ارائه کردند.

تیم فوتبال نوجوانان ایران در مرحله گروهی مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان آسیا که شهریور ماه سال جاری به میزبانی ایران و در شهر تهران برگزار می‌شود در گروه A به مصاف تیم‌های لائوس، یمن و کویت می‌روند.

کد خبر 1621103

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha