۱۹ خرداد ۱۳۹۱، ۱۶:۴۵

حجت الاسلام استیری:

ایستادگی در برابر توطئه دشمنان بایستی با بصیرت و هوشیاری صورت گیرد

ایستادگی در برابر توطئه دشمنان بایستی با بصیرت و هوشیاری صورت گیرد

فیروزکوه – خبرگزاری مهر: امام جمعه فیروزکوه اظهار داشت: ایستادگی در برابر تحریمها، تهدیدها و توطئه های دشمنان بایستی با بصیرت و هوشیاری صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالعلی استیری در خطبه های نماز جمعه این هفته فیروزکوه با تسلیت در پیش بودن سالروز ارتحال "آیت الله مشکینی(ره)" افزود: آن وجود مقدس از همان ابتدای انقلاب با امام(ره) و در خط ایشان بود که در مراحل مختلف انقلاب نقش محوری و هدایت کننده داشت و تا آخرین لحظه عمر نیز از مواضع محکم خود منحرف نشد.

وی تصریح کرد: همه کسانی که نان به نرخ روز می خوردند بایستی از این سیره عملی آیت الله مشکینی درس بگیرند و امروز وظیفه همه ماست تا در برابر دشمنان که با مختلف به دنبال خارج کردن نظام از مسیر واقعی آن هستند، با بصیرت و هوشیار در مسیر تعیین شده حرکت کنیم.

نماینده ولی فقیه در شهرستان فیروزکوه افزود: حضور پرشور جوانان و نوجوانان در مراسم معنوی اعتکاف، خط بطلانی بر سیاه نماییهای دشمنان در تبلیغ فاصله گرفتن جوانان ایران اسلامی از معنویت بود.

حضور جوانان در مراسم اعتکاف چشمگیر بود

وی با تقدیر از همه دست اندرکاران این مراسم روحانی یادآور شد: بحمدالله حضور مردم و به خصوص نسلهای جدید در این آیین الهی در سراسر کشور چشمگیر بود و در فیروزکوه نیز علاوه بر حضور پرشور آحاد مردم، حضور طلاب و استادان حوزه علمیه امام صادق (ع) چشمنواز بود.

سخنان مقام عظمای ولایت ترسیم مسیر و تبیین راه تعالی نظام است

استیری با اشاره به پشت سرگذاشتن سالروز رحلت جانسوز بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و سخنرانی پرشور مقام معظم رهبری در این روز اضافه کرد: سخنان ارزشمند مقام عظمای ولایت، ترسیم مسیر و تبیین راه تعالی نظام است و همگان موظفند در این راستا گام بردارند.

وی گفت: امام خمینی(ره) به دلیل اتصال با چشمه لایزال الهی و ارتباط با خداوند، عزیز و عزتمند زندگی کردند و این عزت را در جان و دل امت اسلامی نیز دمیدند.

عشق به امام(ره) در وجود تک تک افراد موج می زند

امام جمعه فیروزکوه افزود: امام خمینی(ره) نیز این گونه بودند و در سختیها و مشکلات خود را به خدا سپردند و امروز می بینیم که پس از گذشت 23 سال از رحلت جانگداز آن رهبر فرزانه، عشق و محبت امام(ره) در وجود تک تک افراد جامعه موج می زند.

وی بیان کرد: امام راحل با شکست رژیم منحوس پهلوی تمام شرها را نابود کردند و متقابلا منشأ خیرهای فراوانی در سطح اجتماع شدند و امروز ما هستیم و ایده ها، آرمانها و راه امام راحل و ان شاء الله که بتوانیم در این مسیر تحت عنایات الهی و حضرت ولیعصر(عج) به خوبی قدم برداریم.

کد خبر 1621301

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha