۱۹ خرداد ۱۳۹۱، ۱۸:۲۹

ادامه شهرک سازی؛

رژیم صهیونیستی 850 واحد مسکونی در کرانه باختری احداث می کند

رژیم صهیونیستی 850 واحد مسکونی در کرانه باختری احداث می کند

رژیم صیونیستی در ادامه بی اعتنایی به قطعنامه های بین المللی و نقض قوانین جهانی 850 واحد مسکونی جدید در کرانه باختری برای صهیونیستها احداث می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، با وجود درخواست تشکیلات خودگردان، آمریکا و سازمان ملل از کابینه "بنیامین نتانیاهو" برای توقف شهرک سازی، تل آویو قصد ساخت 850 واحد مسکونی جدید در کرانه باختری را دارد.

بر اساس اعلام کابینه رژیم صهیونیستی، این واحدهای مسکونی در مناطق مختلف کرانه باختری احداث می شود.

مجوز ساخت این واحدها پس از آن صادر شد که پارلمان رژیم صهیونیستی(کنیست) روز چهارشنبه با درخواست قانونی کردن شهرک سازی در منطقه "یولپانا" و دیگر مناطق اشغالی که تا کنون به صورت غیر قانونی ساخته می شدد مخالفت کرد.

بر اساس این گزارش، با این تصمیم کنیست باید خانه هایی که به طور غیرقانونی توسط صهیونیست ها ساخته شده تخریب شود اما تخریب آنها همزمان خواهد بود با احداث چند صد واحد مسکونی جدید بنابراین شهرک نشینان اسرائیلی مشکلی از بابت تخریب خانه های خود در منطقه ذکر شده نخواهند داشت.

درهمین رابطه شبکه تلویزیونی راشا تودی با اشاره به این تصمیم رژیم صهیونیستی گزارش داد : کابینه رژیم صهیونیستی در موضوع شهرک سازی یک گام به عقب و 10 گام به جلو بر می دارد.

در همین رابطه نخست وزیر رژیم صهیونیستی، برای دفاع از شهرک نشین های حامی خود به پاخاست و به آنها اعلام کرد که فرایند شهرک سازی در سرزمین های فلسطینی همچنان ادامه دارد.

نخست وزیر اسرائیل به شهرک نشینان گفت اگر پنج خانه آنها تخریب شود، صدها واحد دیگر در کرانه باختری خواهد ساخت.

رژیم صهیونیستی در حالی شهرک سازی خود را در سرزمینهای فلسطینی ادامه می دهد که به تازگی کمیته دارایی کنیست (پارلمان) رژیم صهیونیستی با اختصاص بیش از 18 میلیون دلار برای گسترش شهرک سازی در کرانه باختری موافقت کرد. 

کد خبر 1621347

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha