۲۰ خرداد ۱۳۹۱، ۱۷:۲۵

تیموری:

تجهیزات شهربازی‌های غیر استاندارد همدان پلمب می‌شود

تجهیزات شهربازی‌های غیر استاندارد همدان پلمب می‌شود

همدان - خبرگزاری مهر: مدیرکل اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی استان همدان گفت: تجهیزات شهربازی‌های غیر استاندارد در همدان پلمب می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرهاد تیموری اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن فصل تابستان و افزایش استفاده از مجموعه‌های تفریحی توسط کودکان و نوجوانان، بازرسی و بررسی وضعیت ایمنی تجهیزات منصوبه در شهربازی‌های استان در دستور کار اداره‌کل استاندارد استان همدان قرار گرفته است.

وی افزود: بر اساس مصوبه شورای عالی استاندارد و به منظور تأمین ایمنی و سلامتی مصرف‌کنندگان، اجرای استانداردهای ملی شماره 6436 و 6437 که ویژگی‌های تجهیزات شهربازی را تعیین کرده در کشور اجباری شده است.

مدیرکل اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی استان همدان ادامه داد: در سال گذشته از شهربازی‌های همدان در پارک مردم ، ملایر و رزن بازرسی‌هایی صورت گرفته که با توجه به بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد برخی از تجهیزات موجود در این شهربازی‌های غیر استاندارد و دارای نقص است.

وی تأکید کرد: اخطارهای لازم برای رفع نواقص و اصلاح آنها به شهرداری‌ها داده شده و تأکید شده تا زمان رفع این نواقص استفاده از این تجهیزات غیر مجاز بوده و مسئولیت تمام حوادث و عواقب حقوقی ناشی از بهره‌برداری از تجهیزات شهربازی غیر استاندارد متوجه آنها خواهد بود.

تیموری گفت: در بازرسی‌های انجام شده از این تجهیزات برخی نواقص اعلام شده همچنان مشهود است که در حال انجام اقدامات لازم به منظور پلمب این شهربازی‌ها هستیم.

کد خبر 1622176

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha