۲۴ خرداد ۱۳۹۱، ۹:۱۱

نشست «شریعتی و نقد غرب» برگزار می‌شود

نشست «شریعتی و نقد غرب» برگزار می‌شود

در آستانه سی و پنجمین سالگرد درگذشت دکتر علی شریعتی، دو مقوله "شریعتی و بازگشت به خویشتن" و "شریعتی و نقد غرب" شنبه 27 خردادماه در خانه موزه شریعتی مورد مباحثه و بررسی قرار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا دوستعلی، مدیر مراکز فرهنگی هنری منطقه شش، با اعلام این خبر گفت: با عنایت به در پیش بودن سالگرد دکتر شریعتی و نقش مؤثر وی در تاریخ معاصر ایران و همچنین انقلاب اسلامی، بر آن هستیم تا با مشارکت کانون اندیشه جوان نشست "شریعتی و بازگشت به خویشتن" و "شریعتی و نقد غرب" را در روز شنبه 27 خردادماه، در خانه موزه دکتر شریعتی برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه در این نشست دکتر سید حسن شهرستانی و دکتر هادی محمودی پیرامون اندیشه های شریعتی سخن خواهند گفت، به بخش های جانبی این مراسم اشاره کرد و گفت: برگزاری نمایشگاه و فروشگاه کتاب و نیز برپایی نمایشگاهی از آثار هنرهای تجسمی هنرمندان دیگر بخشهای مراسم خانه موزه دکتر شریعتی در آستانه سی و پنجمین سالگرد این اندیشمند خواهد بود.

وی ضمن دعوت از شهروندان جهت شرکت سی و پنجمین سالگرد دکتر علی شریعتی گفت: این مراسم از ساعت  18 تا 20 روز شنبه 27 خردادماه برگزار می‌‌شود.

یادآور می‌شود، منزل مرحوم دکتر علی شریعتی که در فهرست آثار ملی ثبت شده، در خیابان جمالزاده شمالی، نرسیده به خیابان دکتر حسین فاطمی، کوچه نادر، پلاک 9، واقع شده است. در این خانه موزه، برخی از آثار، کتب، مدارک، کتابخانه، عکس و وسایل شخصی دکتر شریعتی به نمایش گذاشته شده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌‌توانند با شماره های 66945151 و 66565565 تماس بگیرند.
 

کد خبر 1625490

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha