۲۶ خرداد ۱۳۹۱، ۱۷:۲۸

با بازگشت خلیلی از کره جنوبی؛

قهرمان ورزش ناشنوایان قم تجلیل شد

قهرمان ورزش ناشنوایان قم تجلیل شد

قم - خبرگزاری مهر: مسئولان ادره کل ورزش و جوانان استان قم از سعید خلیلی، فوتسالیست ناشنوای ملی‌پوش قم در رقابت‌های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه تجلیل کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید خلیلی بازیکن موثر و ارزنده تیم فوتسال ناشنوایان استان قم به دلیل درخشش در این رشته از سوی کادر فنی تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشورمان برای اعزام به رقابت های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه انتخاب شد و با این تیم مقام قهرمانی قاره را کسب کرد.

قهرمانی فوتسالیست قمی با تیم ملی ناشنوایان در مسابقات آسیا و اقیانوسیه

نتایج خوب تیم ملی فوتسال ناشنوایان در بازی های آسیا و اقیانوسیه تا آخرین بازی آنها در دیدار نهایی مقابل تیم ملی تایلند نیز ادامه یافت و این تیم به مقام قهرمانی رسید که همین موضوع سبب شد تا مسئولان اداره کل ورزش و جوانان و هیئت ورزش های ناشنوایان استان قم از نزدیک با وی دیدار کنند.

به همین منظور رسول منعم معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم به همراه علیزاده و سعادتمند رئیس و دبیر هیئت ورزش های ناشنوایان استان قم و چند تن دیگر از مسئولان اداره کل بهزیستی استان قم در منزل سعید خلیلی حضور یافته و از نزدیک با خانواده این قهرمان ارزنده گفتگو کرده و وضعیت فعلی وی را جویا شدند.

خلیلی که در رقابت‌های فوتسال بازی های آسیا و اقیانوسیه در شهر سئول کره جنوبی جزو بهترین بازیکنان تیم ملی ناشنوایان کشورمان بوده است، همراه با این تیم در دیدار نهایی نیز موفق به شکست هفت بر سه تیم فوتسال ناشنوایان تایلند شد تا به قول خودش باخت تیم ملی فوتسال مقابل تایلند در رقابت های قهرمانی جام ملت های آسیا را جبران کرده باشند.

حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان قم از قهرمانان ورزش

این بازیکن که از مهره‌های کلیدی تیم فوتسال ناشنوایان در مسابقات اخیر به شمار می‌رود، با توجه به درخشش که در تیم ملی داشت، یکی از ورزشکاران موفق قم در سال 1391 لقب گرفت و اولین ورزشکار ناشنوایی است که موفق به کسب مدال از رقابت های برون مرزی می شود.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم در دیدار با این بازیکن ارزشمند فوتسال ناشنوایان قم و کشور تصریح کرد: مردم قم به داشتن چنین جوانانی که در عرصه ورزش مایه سربلندی و افتخار شهر و کشور خود هستند، افتخار می‌کنند.

رسول منعم یکی از مهم‌ترین عرصه‌های موفقیت و سر‌افرازی قم در جهان اسلام را، حضور درخشان ورزشکاران با اخلاق و جوانمرد قمی در رقابت‌های مهم ورزشی عنوان ‌و بیان کرد: اداره کل ورزش و جوانان به سهم خود از این جوان ارزشمند حمایت می‌کند تا این ورزشکار در دیگر میادین نیز با انگیزه تر از گذشته برای سربلندی ورزش قم تلاش کند.

وی عنوان داشت: سعید خلیلی با توجه به پشتکاری که برای رسیدن به ترکیب نهایی تیم ملی اعزامی ناشنوایان کشورمان به رقابت های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه از خود نشان داد، می تواند الگوی بسیاری از عزیزان ورزشکار ناشنوا باشد.
 

کد خبر 1627376

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha