۲۷ خرداد ۱۳۹۱، ۱۵:۲۴

پخش مستقیم مسابقات بین‌المللی قرآن از تلویزیون و رادیو

پخش مستقیم مسابقات بین‌المللی قرآن از تلویزیون و رادیو

برنامه‌های ویژه بیست و نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم تحت عنوان "میلاد قرآن" هر شب از رادیو قرآن پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، رادیو قرآن با ویژه برنامه "میلاد قرآن" بیست و نهمین  دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم را پوشش می دهد. رادیو قرآن در طول روز پنج  و نیم ساعت برنامه روی آنتن می‌برد، همچنین مراسم افتتاحیه و اختتامیه  بیست و نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم به صورت مستقیم از این رادیو پخش می شود.

همچنین هر شب یک سوال قرآنی با موضوعات قرآنی برای شنوندگان مطرح می‌شود و شنوندگان می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند و هر شب به 14 نفر 14 هدیه قرآنی از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه اهداء می‌شود.

برنامه "میلاد قرآن" کاری از گروه اطلاع رسانی و امورمجازی رادیو قرآن است که از روز شنبه 27 خردادماه به سردبیری محمد سلیمی و تهیه کنندگی سید نورالدین سجادی به طور زنده برای شنوندگان پخش می شود. این برنامه روز شنبه 27 خردادماه ساعت 19تا 21 از هتل ارم بر روی آنتن می رود.

بر اساس این گزارش، بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم از روز یکشنبه 28 خرداد به صورت زنده به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می رود.

این مسابقات که به دعوت سازمان اوقاف و امورخیریه و در سالن همایش های برج میلاد برگزار می شود، به مدت 5 روز ادامه دارد.

مراسم گشایش این دوره از مسابقات، در ساعت 17:30 روز یکشنبه 28 خرداد ماه برگزار می شود و در روزهای دوشنبه مورخ 29 خرداد تا 2 تیر، روال اصلی مسابقات و اختتامیه آن به صورت زنده و مستقیم از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می شود.
کد خبر 1627931

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha