۲۹ خرداد ۱۳۹۱، ۱۱:۴۳

در گفتگو با مهر مطرح شد:

آخرین وضعیت آماده‌سازی ورزشگاه دورود/ واگذاری امتیاز گهر به شهرداری

آخرین وضعیت آماده‌سازی ورزشگاه دورود/ واگذاری امتیاز گهر به شهرداری

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان از آخرین وضعیت مراحل ساخت و تجهیز ورزشگاه درود و همچنین واگذاری امتیاز باشگاه گهر به شهرداری خبر داد.

حسن شریعت نژاد معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت آماده سازی ورزشگاه دورود و همچنین زیرساختهای مد نظر AFC در این شهر، ضمن بیان مطلب فوق گفت: کار نصب صندلی های ورزشگاه دورود از روز شنبه آغاز شده است، ضمن اینکه پیمانکاران نیز کار بازسازی بخشی از سکوها و ساخت سکوهای جدید و جایگاه VIP را نیز شروع کرده اند که البته ساخت جایگاه ویژه کمی زمان بر خواهد بود.

وی درهمین خصوص افزود: درحال حاضر تمام تمرکز خود را بر روی بازسازی و تجهیز ورزشگاه دورود قرار داده ایم و هیچ اقدامی در خصوص تجهیز ورزشگاه خرم آباد صورت نگرفته است. 

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان تصریح کرد: روز شنبه نمایندگانی از شهرداری و شورای شهر دورود برای مذاکره با نمایندگان دادستانی کل کشورعازم تهران شدند تا مالکیت دائم یا اجاره ای آن به شهرداری درود واگذار شود که این اتفاق افتاد.

وی همچنین خاطر نشان کرد: در مدت زمان کوتاهی که تا آغاز رقابتهای لیگ برتر فرصت داریم امکان ساخت هتل در دورود وجود ندارد اما شهر بروجرد دارای هتل مجهزی است که امکانات آن استانداردهای کنفدراسیون فوتبال آسیا را دارد.

شریعت نژاد خاطرنشان کرد: درحال حاضر نمی توان در خصوص زمان آماده شدن ورزشگاه دورود اظهار نظر کنیم اما تا هفته آینده می‌توان در این خصوص اظهار نظر کرد.

وی در خاتمه اظهارداشت: اگر ورزشگاه به موقع آماده نشود هفته آینده اعلام می کنیم که بازیهای تیم گهر دورود را به چه ورزشگاهی و یا حتی چه استانی منتقل خواهیم کرد تا کار ساخت و تجهیز ورزشگاه دورود به پایان برسد.

کد خبر 1628004

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha