۲۸ خرداد ۱۳۹۱، ۱۲:۰۳

اخبار کوتاه از ورزش قم؛

برگزاری دوره‌های استعدادیابی مربیگری فوتبال در قم

برگزاری دوره‌های استعدادیابی مربیگری فوتبال در قم

قم - خبرگزاری مهر: برگزاری دوره های استعدادیابی مربیگری فوتبال در قم، معرفی مدارس فوتبال و فوتسال رسمی هیئت فوتبال قم و حضور نماینده بدمینتون قم در نخستین کارگاه آموزشی مسولان کمیته های فرهنگی عناوین مهمترین خبرهای کوتاه ورزشی از استان قم است.

به گزارش خبرگزاری مهر، کمیته آموزش هیئت فوتبال استان قم از برگزاری دوره های استعدادیابی مربیگری فوتبال در قم خبر داد.

بر این اساس مربیان علاقمند و متقاضی می توانند برای ثبت نام تا از امروز به کمیته آموزش و مربیان هیئت فوتبال استان قم مراجعه کنند و در صورت به حد نصاب رسیدن متقاضیان این کلاس تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

این در حالی است که از سوی هیئت فوتبال استان قم ساعت مراجعه علاقمندان به ثبت نام در این کلاس ها از 17 تا 20 روزهای زوج در نظر گرفته شده است.

معرفی مدارس فوتبال و فوتسال رسمی هیئت فوتبال قم

کمیته جوانان هیئت فوتبال استان قم از معرفی مدارس فوتبال و فوتسال رسمی و دارای مجوز از سوی این هیئت خبر داد.

بر این اساس مدارس فوتبال درجه یک استان قم مدارس آسیا و صبا هستند، ضمن اینکه مدارس فوتبال افشید، پارسا، خورشید، فرهنگ، فینال، نخبگان هلال احمر و هما به عنوان مدارس فوتبال درجه دو و مدارس پناه آفرین، سینا، فولاد، ولایت و ستارگان به عنوان مدارس فوتبال تازه تاسیس در خدمت علاقمندان به این رشته ورزشی هستند.

مدارس فوتسال درجه یک قم المپیاد و هلال اسپرت، مدارس فوتسال درجه دو متشکل از شهدای جنت و میزان است و مدارس فوتسال تازه تاسیس نیز امید و وحدت جعفرآباد خواهند بود.

حضور نماینده بدمینتون قم در نخستین کارگاه آموزشی مسئولان کمیته‌های فرهنگی

نماینده بدمینتون در کارگاه آموزشی مسئولان کمیته‌های فرهنگی که برای نخستین بار در کشور برگزار خواهد شد، شرکت می‌کند.

این در حالی است که کارگاه آموزشی مسئولان کمیته فرهنگی هیئت‌های بدمینتون استان‌های سراسر کشور با حضور مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان کشورمان سه روز دیگر یعنی چهارشنبه سی و یکم خرداد در تهران برگزار می‌شود.

بر اساس برنامه ریزی فدراسیون بدمینتون، روز چهارشنبه 31 خرداد مسئولان فرهنگی هیئت های بدمینتون سراسر کشور گردهم می آیند تا در یک کارگاه آموزشی که با حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان برگزار می‌شود، چگونگی تعالی ورزش بدمینتون در مسائل فرهنگی را بررسی کنند.

کارگاه آموزشی برای مسئولان کمیته های فرهنگی هیئت‌های ورزشی سراسر کشور برای نخستین بار توسط فدراسیون بدمینتون تشکیل می‌شود که این امر مسلما در فراهم آوردن محیطی بهتر برای ارتقا ورزش بدمینتون کمک‌های شایانی خواهد کرد در حالی که این کارگاه از ساعت 9 تا 11 صبح در سالن همایش خیابان حجاب دایر خواهد بود. 

کد خبر 1628617

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha