۲۸ خرداد ۱۳۹۱، ۱۳:۴۹

اجرای 83 درصدی آراء ماده صد در شرق تهران

شهردار منطقه 8 از اجرای 83 درصدی آراء ماده صد در شرق تهرن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد مهدی شادالوئی با اعلام این مطلب در کارگاه تخصصی اجرای احکام که با حضور مدیرکل امور اجرایی کمیسیونهای ماده صد شهرداری تهران و مدیران ارشد منطقه برگزار شد، اجرای آرای ماده صد در شرق تهران را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: درآمد نقدی حاصل از آراء نیز رشد چشمگیری داشته است.

وی با اشاره به سیاست موفق ناحیه محوری در کاهش تخلفات ساختمانی افزود: با اقدامات انجام شده هم اکنون نواحی سه گانه شهرداری منطقه 8 در اجرای آرای ماده صد همکاری صدر در صد دارند.

همچنین در ادامه جلسه رضا نگهبان مدیرکل امور اجرایی کمیسیونهای ماده صد شهرداری تهران گفت: رسیدگی به پرونده های اداری و تخلف در کمیسیون ماده صد و دیوان عدالت اداری در مناطق یکی از دغدغه های مدیریت شهری است که در حداقل زمان می بایست حل و فصل شوند و در حال حاضر با نصب نرم افزار جدید در مناطق قابل رویت و دسترسی برای مناطق است.

وی با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی برای مسئولان اجرای احکام و شهزرداران نواحی افزود: لینک بودن و ارتباط این سامانه با مناطق، شهرداران نواحی و مسئولان و کار شناسان اجرای احکام، خدمات الکترونیکی شهر کاملا برقرار است.

نگهبان در ادامه به ارائه توضیحاتی راجع به اهمیت نظارت بر اجرای آرای کمیسیونهای ماده صد به صورت الکترونیکی،  حذف فیزیکی پرونده ها، تحویل نام کاربری شهردار منطقه و... پرداخت.
 
در این جلسه از زحمات شهردار منطقه 8 و واحد اجرای احکام در راستای اجرای موفق آراء ماده صد در این منطقه با اهداء لوح تقدیر به عمل آمد.
کد خبر 1628782

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha