۳۱ خرداد ۱۳۹۱، ۱۷:۵۴

55 کلاس قرآن در ابرکوه برپا می شود/ آغاز نخستین جشنواره قرآنی خانواده

55 کلاس قرآن در ابرکوه برپا می شود/ آغاز نخستین جشنواره قرآنی خانواده

ابرکوه - خبرگزاری مهر: مسئول کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه از برپایی 55 کلاس قرآنی همچنین آغاز نخستین جشنواره قرآنی خانواده خبر داد.

غلامرضا زارع در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار اشت: دوره های قرآنی یاد شده در زمینه های روخوانی، روانخوانی، فصیح خوانی، قرائت سطح 5، مفاهیم سطوح یک تا چهار، تربیت معلم روخوانی و مفاهیم قرآن کریم، کلاس های تفسیر نسیم حیات 20 و 21، حفظ کل و حفظ جزء 30 برگزار خواهد شد.

وی افزود: برگزاری محافل قرآنی و کرسی های تلاوت از دیگر برنامه های قرآنی این اداره در دست اجراست.

زارع یادآور شد: همه ساله در سطح شهرستان طرح های قرآنی در سطح وسیع و با هدف ریشه کن کردن بیسوادی قرآنی توسط دو موسسه و هشت خانه قرآنی و تحت نظارت اداره تبلیغات اسلامی برگزار می شود.

وی همچنین از آغاز طرح جشنواره قرآنی خانواده در ابرکوه خبر داد و افزود: این برنامه از سوی اداره تبلیغات اسلامی با همکاری موسسه طه کوثر و به منظور نمایاندن اهمیت، جایگاه و نقش خانواده ها در آموزش و تربیت صحیح فرزندان با به کار گیری آموزه های قرآنی آغاز شده است.

زارع در نشریح این برنامه گفت: این جشنواره برای اولین بار و از سوره مبارک لقمان و در بین خانواده های دو تا پنج نفره برگزار خواهد شد.

زارع افزود: شرکت کنندگان در این جشنواره پس از شرکت در آزمون مرحله شهرستانی و کسب امتیاز لازم، برای رقابت و شرکت در آزمون نهایی به استان اعزام می شوند.

وی تصریح کرد: مرحله شهرستانی طرح در رشته های قرائت و تفسیر سوره لقمان و دانستنی های قرآن برگزارمی شود و در مرحله استانی خانواده های برتر باید در رشته های روانخوانی، تفسیر و حفظ سوره مبارک لقمان و دانستنی های قرآن شرکت کنند. زارع علاقه مندان خواست که برای ثبت نام در این طرح تا 10 تیرماه به اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه مراجعه کنند.

کد خبر 1631288

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha