۴ تیر ۱۳۹۱، ۱۳:۱۵

جانبازان گلستان تجلیل شدند/ برگزاری نمایشگاه آثار جانبازان

جانبازان گلستان تجلیل شدند/ برگزاری نمایشگاه آثار جانبازان

گرگان - خبرگزاری مهر: مراسم گرامیداشت روز جانباز با حضور جانبازان هشت سال دفاع مقدس و برخی مسئولان در مناطق مختلف استان گلستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی طالع زاری معاون پژوهشی و فرهنگی بنیاد شهید گلستان پیش از ظهر یکشنبه در حاشیه مراسم روز جانباز افزود: برنامه متمرکز استانی با حضور مسئولان تهران و استاندار و مدیران استانی در حضور جانبازان 70 درصد به همراه خانواده های گرامیشان در ناهارخوران گرگان برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: این مراسم و سایر مراسم به رویکرد جذاب و جشن و سرور و نشاط در عین حال متناسب با شان موضوع در سراسر استان گلستان برگزار خواهد شد.

وی به تشریح اهم برنامه ها پرداخت و گفت:  تشکیل ستاد استانی با حضور مسئولان نهادهای دست اندر کار مراسم، برنامه های اجرایی و محتوایی شامل برنامه های متنوع ، جذاب ، با رویکرد جشن و سرور و نشاط و در عین حال متناسب با شأن موضوع و هماهنگی با ستادهای نماز جمعه برای معرفی جانبازان  گرانقدر جهت سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه از جمله برنامه هاست.

وی عنوان کرد: هماهنگی با مساجد جهت فضا سازی مساجد وبرگزاری مراسم تجلیل از جانبازان هر مسجد در شب ولادت حضرت ابوالفضل (ع)، هماهنگی با صدا و سیما جهت تشکیل میزگرد با حضور جانبازان و همچنین مصاحبه و تهیه و پخش مستند از جانبازان بویژه جانبازانی که نشان ملی آثار دریافت کرده اند و به محضر مقام معظم رهبری شرفیاب شده اند از دیگر برنامه هاست.

طالع زاری گفت: ترغیب و تشویق کلیه نهادها وسازماهای سطح استان به نشر فرهنگ ایثار وشهادت درروز جانباز و تجلیل از جانبازان توسط نهاد و سازمان متبوع، ایجاد زمینه برگزاری نشست های شب شعر و خاطره گویی با جانبازان  تجلیل از نخبگان جانباز ازجمله مخترعین ، پژوهشگران ، فرهیختگان و ورزشکاران، دیدار با خانواده های جانبازان شهید و متوفی در قالب طرح سپاس- ارسال پیامک روز جانباز، تهیه و پخش کلیپ و مستندهای مرتبط از طریق صدا وسیمای گلستان از دیگر مراسمهاست.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه آثار جانبازان و هنرمندان و آثار هنرمندان باموضوع جانباز و  برگزاری مسابقات فرهنگی از دیگر طرحهاست.

کد خبر 1633695

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha