۶ تیر ۱۳۹۱، ۱۵:۲۴

«سیستم اطلاعات و امنیت بر گرفته از قرآن و سنت» بررسی می‌شود

«سیستم اطلاعات و امنیت بر گرفته از قرآن و سنت» بررسی می‌شود

پیش‌اجلاسیه‌ طرح «سیستم اطلاعات و امنیت بر گرفته از قرآن و سنت» توسط دبیرخانه هیأت حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی، نقد و مناظره چهارشنبه 7 تیرماه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، دبیرخانه هیأت حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی، نقد و مناظره، ‌پیش‌اجلاسیه‌ طرح «سیستم اطلاعات و امنیت بر گرفته از قرآن و سنت» با ارائه «حجت‌الاسلام محمدهادی مفتح» روز چهارشنبه 7 تیر برگزار می‌‌شود.

در این نشست علمی حجج الاسلام  شیخ جواد فاضل، محمد قائنی، محسن اراکی از اساتید حوزه علمیه قم، آیت‌الله احمد بهشتی استاد دانشگاه تهران و دکتر عبدالله نصری استاد دانشگاه علامه طباطبایی در مقام داور حضور داشته و نقادی پیش‌اجلاسیه بر عهده‌ حجت‌الاسلام سید محمدعلی مدرسی استاد حوزه علمیه قم، حجت‌الاسلام دکترداود فیرحی دانشیار دانشگاه تهران، حجت‌الاسلام دکتر منصور میراحمدی استادیار دانشگاه شهید بهشتی، دکتر مسعود پورفرد استادیار پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و دکتر ناصر قربان‌نیا استادیار دانشگاه مفید خواهد بود.

همچنین در این جلسه، دکتر احمد حاجی‌ده‌آبادی به عنوان مدیر جلسه و حجت‌الاسلام محمود ‌رضا عصاری به عنوان ناظر علمی دبیرخانه هیات حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی حضور خواهند داشت.

نشست علمی «سیستم اطلاعات و امنیت بر گرفته از قرآن و سنت» عصر روز چهارشنبه، هفتم تیر‌ از ساعت 17 تا 20 با حضور نخبگان و دانش‌پژوهان در محل پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی(دفتر قم) برگزار می ‌شود.

کد خبر 1635776

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha