۷ تیر ۱۳۹۱، ۲۱:۴۴

آرامی به مهر خبر داد:

تدوین اساسنامه جدید مجمع نمایندگان هرمزگان/ دفاع از منافع استان توسط مجمع

تدوین اساسنامه جدید مجمع نمایندگان هرمزگان/ دفاع از منافع استان توسط مجمع

بندرعباس - خبرگزاری مهر: رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی از تدوین برنامه چهار ساله و اساسنامه جدید این مجمع خبر داد.

منصور آرامی پس از انتخاب به عنوان رئیس جدید مجمع نمایندگان استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار مهر، هدف این مجمع را حرکت به سوی وحدت و همگرایی عنوان کرد و افزود: خوشبختانه نخستین جلسه مجمع نمایندگان استان هرمزگان به دور از اختلافات سلیقه ای نمایندگان استان هرمزگان در مجلس نهم به خوبی برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه علاوه بر انتخاب بنده به عنوان رئیس مجمع مقرر شد تا برنامه چهار ساله مجمع و همچنین اساسنامه جدید مجمع طراحی و در جلسه آینده به بحث گذاشته شود.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، بندرخمیر، حاجی آباد و ابوموسی در مجلس اظهار داشت: بر اساس تصمیم اعضای مجمع نمایندگان هرمزگان هر کدام از پنج نماینده هرمزگان در مجلس به مدت حدود 10 ماه تا پایان دوره مجلس نهم ریاست مجمع نمایندگان هرمزگان را به عهده خواهند گرفت که بنده به عنوان نخستین رئیس مجمع در دوره جدید انتخاب شدم.

آرامی بر استفاده از ظرفیتهای هرکدام از نمایندگان در مجمع تاکید کرد و بیان داشت: یکی از برنامه های مهم مجمع استفاده از ظرفیتهای نمایندگان برای توسعه استان هرمزگان با حضور آنها در فراکسیونهای مختلف است تا با وحدت و همگرایی در راستای پیشرفت استان هرمزگان و دفاع از منافع این استان حرکت کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان تصریح کرد: از این پس جلسات مجمع به صورت مرتب برگزار می شود و اساسنامه جدید مجمع نیز به احتمال فراوان در جلسه هفته آینده مصوب می شود.

کد خبر 1637104

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha