۸ تیر ۱۳۹۱، ۱۷:۱۴

آیت الله باریک بین:

مدیریت فرماندهی جنگ در دوران دفاع مقدس مثال زدنی است

مدیریت فرماندهی جنگ در دوران دفاع مقدس مثال زدنی است

قزوین - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین گفت: با مدیریت ارزشمند فرماندهان لایق و متعهد در زمان جنگ پیروزی های بزرگی نصیب کشور شد.

به گزارش خبرنگار مهر محسن رضایی در سفر یک روزه به استان قزوین ظهر پنجشنبه با آیت الله باریک بین نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین دیدار و گفتگو کرد.
 
آیت الله باریک بین در این دیدار گفت: رشادت های رزمندگان اسلام و فرماندهی خوب آنها موجب شد تا پیروزی های ارزشمندی نصیب کشور شود.
 
نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین با اشاره به خدمات محسن رضایی در دوران فرماندهی جنگ اظهارداشت: مشا نیز در آن دوران با شجاعت و فرماندهی متعهدانه توانستید حماسه بیافرینید و جنگ را به خوبی اداره کنید.
 
آیت الله باریک بین تصریح کرد: امروز به برکت امنیت موجود در کشور که ناشی از دلاورمردیهای رزمندگان است شاهد رشد و شکوفایی همه جانبه کشور هستیم.
 
وی رمز موفقیت مردم و مسئولان را حفظ وحدت کلمه دانست و یادآور شد: با وحدت قوای سه گانه دشمنان نیز نمی توانند به کشور آسیب بزنند.
 
در ادامه محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از قزوین به عنوان استانی ولایتمدار نام برد و گفت: قزوین با داشتن علمای بزرگوار و اندیشمند و مردمانی متعهد در طول تاریخ تاثیرگذار بوده است.
 
وی گفت: قزوین در دوران انقلاب و قبل از آن با چهره های شاخص سیاسی و مذهبی در تحقق اهداف نظام بسیار موفق عمل کرده و در جنگ نیز خدمات رزمندگان این خطه و پشتیبانی مردم در تاریخ ثبت شده است.
کد خبر 1637537

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha