۱۰ تیر ۱۳۹۱، ۱۸:۴۷

پیش از بازی با تاجیکستان؛

هشدار منصوریان به امیدهای فوتبال ایران/ مغرور نشوید و مراقب حریف باشید!

هشدار منصوریان به امیدهای فوتبال ایران/ مغرور نشوید و مراقب حریف باشید!

سرمربی تیم فوتبال زیر 22 سال کشورمان در آستانه دیدار با تاجیکستان از شاگردانش خواست به هیچ عنوان مغرور نشده و مراقب بازیکنان این تیم باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر، بعدازظهر امروز شنبه کادر فنی به همراه بازیکنان تیم فوتبال زیر 22 سال ایران نشستی را در محل سالن اجتماعات هتل محل اقامت خود برگزار کرده و به آنالیز بازی ایران - مالدیو پرداختند.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال و براساس اعلام امیرحسین حسینی، مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال زیر 22 سال ایران، علیرضا منصوریان در این نشست به بازیکنان گفت: تاجیکستان از لحاظ فنی و اصول فوتبال، تاکتیکی‌ترین تیم در گروه ماست و فوتبال را خیلی خوب بازی می‌کند. سبک بازی تاجیکستان تقریبا نزدیک ایران است و شما باید مراقب بازیکنان این تیم باشید، چرا که تاجیکستانی‌ها مطمئنا فوتبال فیزیکی را به اجرا می‌گذارند.

سرمربی تیم فوتبال زیر 22 سال کشورمان همچنین به شاگردانش گوشزد کرد: همه شما فردا در زمین مسابقه باید بدون هیچگونه تغییری بازی خود را انجام دهید و به هیچ عنوان دچار غرور نشوید، چرا که فوتبال ورزش شانس است و شانس در این ورزش به راحتی نتیجه را تغییر می‌دهد. باید تفکر حرفه‌ای داشته باشیم و در هر لحظه از بازی با تمرکز کامل روی بازی خود و تیم، شرح وظایف‌مان را انجام دهیم و مقابل تاجیکستان به برتری برسیم.

تیم فوتبال زیر 22 سال کشورمان فردا یکشنبه در چارچوب مرحله گروهی مسابقات فوتبال قهرمانی آسیا از ساعت 13 به وقت تهران در ورزشگاه "هانگ جابت مالاکا" مالزی به مصاف تیم تاجیکستان می‌رود. تیم کشورمان در سه دیدار گذشته خود در این مسابقات به ترتیب مقابل کویت، قطر و مالدیو به برتری رسیده است.

کد خبر 1638957

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha