۱۱ تیر ۱۳۹۱، ۸:۳۳

یزدان شناس به مهر خبر داد:

نورافشانی ساحل کنگان در نیمه شعبان

نورافشانی ساحل کنگان در نیمه شعبان

کنگان- خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان کنگان از نورافشانی وسیع و با شکوه تمام ساحل کنگان در نیمه شعبان خبر داد.

تیمور یزدان‌شناس در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: میلاد حضرت مهدی ( عج) منجی عالم بشریت از اهمیت ویژه و بالایی در نزد ما شیعیان برخوردار است، لذا همه محبان و منتظران اعم از مسئولان و مردم، در برگزاری هرچه پررنگ‌تر این جشن بزرگ باید کوشا باشیم.

وی به برگزاری برنامه‌های متنوع در نیمه شعبان به مناسبت میلاد امام زمان(عج) در سطح شهرستان کنگان اشاره کرد و بیان داشت: تاریخ میلاد حضرت مهدی موعود(عج) نقطه عطفی در تاریخ و تقویم ما است.

فرماندار کنگان افزود: از آنجایی که رسانه‌های وابسته به وهابیت در مورد مسئله ظهور منجی عالم بشریت، سعی در تخریب اذهان را دارند، به همین علت رسانه‌های کوچک و بزرگ ما، اعم از وبلاگ ها و سایت‌ها، هفته‌نامه و نشریات دانشگاهی باید این رسالت مهم خبری را به نحوی شایسته و قابل قبول پوشش دهند و به آن بپردازند.

وی به نشست هماهنگی جشن میلاد حضرت مهدی (عج) شهرستان کنگان در اشاره کرد و اظهار داشت: در روز نیمه شعبان ساعت 10 صبح  مراسمی در همین راستا در حسینه ثارالله کنگان برگزار شود که سخنران آن نیز نماینده مردم دیر، کنگان و جم است.

یزدان‌شناس  از نورافشانی وسیع و با شکوه تمام ساحل کنگان در نیمه شعبان خبر داد و افزود: همه مساجد و علاقه مندان کنگانی به امام زمان(عج) در شب میلاد حضرت قائم عج بهترین و با شکوه‌ترین برنامه‌های خود را ارائه می‌دهند.

فرماندار کنگان خواستار حضور حداکثری همه مردم و مسئولان در مراسم روز نیمه شعبان شد و بیان کرد:  چراغانی کردن همه خیابان‌ها و اماکن عمومی نیز یکی دیگر از  مواردی است که مورد تاکید قرار گرفته است.

کد خبر 1639062

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha