۱۱ تیر ۱۳۹۱، ۱۲:۲۷

امیری:

نهادینه شدن ارزش های دینی از اهداف طرح نشاط معنوی است

نهادینه شدن ارزش های دینی از اهداف طرح نشاط معنوی است

سنقر و کلیایی - خبرگزاری مهر: معاون فرماندار سنقر و کلیایی با اشاره به اهمیت پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان گفت: توجه به ارزش های دینی و اعتقادی و نهادینه شدن این ارزش ها در بین جوانان و نوجوانان از اهداف اصلی طرح نشاط معنوی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الله امیری در مراسم افتتاحیه طرح نشاط معنوی در سنقروکلیایی از کلیه دست اندرکاران که برای اجرای هرچه بهتر برنامه های این طرح تلاش می کنند قدردانی کرد.

وی افزود: توجه به ارزش های دینی و اعتقادی و نهادینه شدن این ارزش ها در بین جوانان و نوجوانان از اهداف اصلی طرح نشاط معنوی است.

حجت الاسلام یوسف احمدی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سنقروکلیایی نیز در این همایش گفت: 800 دانش آموز با حضور در بقاع متبرکه سنقروکلیایی شامل امامزاده احمد سنقر(ع)، امامزاده جهان آرا خاتون روستای باوله (س) و امامزاده محمود (ع) روستای آگاه علیا اوقات فراغت خود را در تابستان امسال سپری خواهند کرد.

وی حرم مطهر امامزاده احمد (ع) را به عنوان قطب فرهنگی شهرستان معرفی کرد و گفت: تعداد شرکت کنندگان در کلاس های تابستانی طرح نشاط معنوی در سال جاری نسبت به سال گذشته در این شهرستان رشد چشمگیری داشته و کیفیت برگزاری کلاس ها هم بالاتر رفته است.

کد خبر 1639419

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha