۱۱ تیر ۱۳۹۱، ۱۳:۲۹

با حضور وزیر کشور؛

مراسم تودیع و معارفه استاندار قم برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه استاندار قم برگزار شد

قم - خبرگزاری مهر: مراسم تودیع و معارفه استاندار قم با حضور مصطفی محمدنجار وزیر کشور در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تودیع و معارفه استاندار قم پیش از ظهر یکشنبه در تالار معصومه(س) استانداری قم برگزار و کرم رضا پیریایی به عنوان استاندار جدید قم معرفی شد که در این مراسم از خدمات 33 ماهه حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی پور استاندار قبلی قم تقدیر شد.

در این مراسم که مسئولان کشوری و مدیران کل ادارات در دستگاه‌های اجرایی قم حضور داشتند حجت‌الاسلام و المسلمین موسی‌پور در سخنانی اظهار داشت: 33 ماه قبل مسئولیت استانداری قم بر عهده من گذاشته شد و امروز نیز به برادری دیگر سپرده شده است و من خدا را شکر می‌کنم که طی این مدت همه تو آن خود را در راستای خدمت به شهر کریمه اهل بیت صرف کردم.

وی با بیان اینکه خدا را شاکرم که امروز شرمنده مراجع، علما و مردم قم نیستم افزود: کلیه اقدامات و توفیقاتی که در طی مدت خدمت در استان قم حاصل شده است، مدیون رهنمودها و حمایت‌های مراجع معظم تقلید و مردم قم بوده است.

مصطفی محمدنجار نیز در این مراسم با تجلیل از خدمات حجت‌الاسلام موسی پور در قم اظهار داشت: در دوران تصدی گری وی در قم اقدامات قابل تقدیری از جمله پروژه انتقال آبرسانی به قم، اجرای پروژه منوریل و طرح حرم تا جمکران و همچنین پروژه راه قم به گرمسار اجرایی شد.

وی با بیان اینکه در قم هر چقدر کار شود باز هم کم است افزود: همه ما بدهکار مردم قم هستیم و اقدامات صورت گرفته نیز تنها قطره‌ای از دریاست.

وزیر کشور همچنین با اشاره به سوابق کاری استاندار جدید قم عنوان کرد:‌ آقای پیریایی سوابق خوبی در زمینه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و عمرانی در کارنامه خود دارد و از استانداری همدان به قم آمده‌ تا در راستای عمران و آبادانی قم و ادامه پروژه‌هایی که در دوره حجت‌الاسلام موسی‌پور آغاز شده است، تلاش کند.

کد خبر 1639451

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha