۱۶ تیر ۱۳۹۱، ۱۶:۱۰

حجت‌الاسلام محمودی:

وجود مظاهر بی‌عفتی در جامعه زیبنده کشور نیست

وجود مظاهر بی‌عفتی در جامعه زیبنده کشور نیست

کنگان - خبرگزاری مهر: امام جمعه کنگان گفت: وجود مظاهر بی‌عفتی در جامعه زیبنده کشور نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود محمودی در خطبه‌های امروز نماز جمعه کنگان با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد امام زمان(عج) اظهار داشت: خودسازی و تهذیب نفس از وظایف مهم منتظران درعصر انتظار است.

وی اضافه کرد: امام زمان از همه مسائل و امور زندگی ما مطلع و ناظر بر اعمال است پس باید به گونه‌ای عمل کنیم که قلب ولی الله از ما خشنود و راضی باشد و این مهم در سایه عمل به واجبات و ترک محرمات میسر خواهد بود.

امام جمعه کنگان به موضوع عفاف و حجاب اشاره کرد و بیان داشت: وجود مظاهر بی عفتی و بدحجابی در جامعه با گذشت بیش از 33 سال از نظام نوپای دینی زیبنده کشور نیست و مسئولان برای رفع این معضل تلاش کنند.

وی با اشاره به ترویج برخی از مظاهر بی‌حجابی در برنامه‌های صدا و سیما اشاره کرد و افزود: صدا و سیمای جمهوری اسلامی خواسته یا ناخواسته در برخی برنامه‌های تلویزیونی مروج بی‌حجابی و بدحجابی است که باید جلوی آن گرفته شود.

حجت‌الاسلام محمودی با ابراز نگرانی از وضعیت فعلی حجاب در کشور تصریح کرد: دستگاه قضا و نیروی انتظامی باید در این زمینه بجد با مظاهر بدحجابی و بی حجابی برخورد کنند و با افرادی که با بی‌عفتی به شئون دینی دهن کجی می‌کنند برخورد قانونی صورت بگیرد.

وی با اشاره به رزمایش پیامبر اعظم (ص) خاطرنشان کرد: این رزمایش حاوی پیام‌های مهمی برای کشورهای منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای بود و بیانگر پاسخ محکم ایران به هر گونه تهدید علیه کشور بود.

امام جمعه کنگان افزود: اقتصاد ایران در برابر تحریم‌های نفتی و تحریم معامله با بانک مرکزی مقاوم شده به گونه‌ای که آمریکا را وادار کرد تا 17 کشور را از تحریم با ایران اسلامی خارج کند.

وی خواستار پرداخت مالیات توسط مردم شد و بیان داشت: برخی افراد تصور می‌کنند که با پرداخت مالیات از وجوه شرعیه خمس و زکات معاف می‌شوند که این تصور اشتباهی است.

کد خبر 1643344

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha