۱۷ تیر ۱۳۹۱، ۱۳:۴۸

عملیات اجرایی آرامستان بوشهر آغاز شد

عملیات اجرایی آرامستان بوشهر آغاز شد

بوشهر - خبرگزاری مهر: آرامستان جدید شهر بوشهر با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهر بوشهر در کیلومتر پنج جاده نیروگاه بوشهر کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، شهردار بوشهر صبح شنبه در حاشیه کلنگ‌زنی آغاز عملیات اجرایی آرامستان بوشهر اظهار داشت: ساخت آرامستان جدید برای شهر بوشهر یکی از مهمترین موضوعاتی بود که در سالهای اخیر به دنبال تعیین محل مناسب برای ان بودیم و بالاخره پس از بررسیهای صورت گرفته این محل برای انجام کار انتخاب شد.

فضل‌الله توسلی با اشاره به ظرفیت 57 هزار قبری این آرامستان، اضافه کرد: سعی کرده‌ایم با اینده‌نگری خوبی این آرامستان را ایجاد کنیم به نحوی که این آرامستان می تواند نیاز 70 سال آینده شهر بوشهر را تامین کند.

وی با بیان اینکه این آرامستان در وسعت 30 هکتار ساخته می‌شود ادامه داد: فاز نخست این آرامستان با اعتبار پنج میلیارد ریال با وسعت هشت هکتار ساخته می‌شود. بر اساس برنامه‌ریزیهای صورت گرفته امیدواریم فضاهای مورد نیاز در این آرامستان تا 15 ماه اینده ایجاد شود.

شهردار بوشهر با اشاره به ایجاد امکانات مورد نیاز در این آرامستان، گفت: در این آرامستان امکاناتی شامل دفاتر نماینده پزشکی قانونی، روحانی، مداح، مسجد، فضای سبز، سردخانه و غسال‌خانه مکانیزه، سالن مراسمات ترحیم، باند هلی‌کوپتر، قطعات خانوادگی و ... پیش بینی شده است.

وی اظهار داشت: علاوه بر جاده 40 متری نیروگاه، مسیر سه کیلومتر سبزآباد به جاده نیروگاه نیز کنار آرامستان جدید می‌گذرد که اکنون خاکی است و تلاش خواهیم کرد با جذب اعتبارات استانی نسبت به آسفالت کردن آن اقدام کنیم.

توسلی به بر‌آورد 31 میلیارد ریالی این طرح اشاره کرد و ادامه داد: 16 میلیارد ریال به عنوان مبلغ تخصیصی اولیه این طرح اختصاص می‌یابد که امیدواریم به زودی شاهد بهره‌برداری از ان باشیم.

وی با اشاره به تاکیدات آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان برای تعیین تکلیف آرامستان جدید بوشهر ادامه داد: فرماندار بوشهر نیز در تعیین محل آرامستان نقش مهمی داشتند که لازم است از ایشان تقدیر کنیم.

آرامستان جدید شهر بوشهر با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهر بوشهر در کیلومتر پنج جاده نیروگاه بوشهر کلنگ‌زنی شد.

کد خبر 1643898

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha