۲۰ تیر ۱۳۹۱، ۱۶:۴۵

حضور مسعود رضائیان در نفت آبادان منتفی شد/او شهروند آمریکا است

حضور مسعود رضائیان در نفت آبادان منتفی شد/او شهروند آمریکا است

اهواز – خبرگزاری مهر: حضور مسعود رضائیان در باشگاه صنعت نفت به عنوان مدیرعامل این باشگاه منتفی شد تا همچنان بازار حضور مدیرعامل جدید در نفت آبادان داغ باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از اینکه علی حکمت مدیرعامل فعلی باشگاه صنعت نفت آبادان به علت مشغله کاری برای چندمین بار متوالی استعفا داده است، هیئت مدیره این باشگاه چند گزینه را برای تصدی این سمت در نظر گرفت.

در این میان هر چند هر روز بحث حضور یک گزینه به عنوان مدیرعامل باشگاه صنعت نفت بسیار داغ می شد ولی در روزهای اخیر موضوع حضور مسعود رضائیان مدیرعامل سابق باشگاه فولاد خوزستان از همه رقبا جدی تر بود.

مسعود رضائیان از محبوبیت بالایی در فوتبال اهواز و خوزستان برخوردار است زیرا وی تنها مدیرعامل در بین باشگاه های خوزستان که توانسته تیم تحت هدایتش یعنی فولاد خوزستان را به عنوان قهرمانی لیگ برتر باشگاه های کشور برساند.

به هرحال وی برای تصدی مدیرعاملی باشگاه صنعت نفت مطرح شد ولی مسئولان وزارت نفت به علت اینکه وی شهروند آمریکا به حساب می آید با حضور مسعود رضائیان در باشگاه صنعت نفت آبادان به عنوان مدیرعامل مخالفت کردند.

بعد از فرار خاوری مدیرعامل سابق بانک ملی به کانادا به علت داشتن حکم شهروندی این کشور، مسئولان دولتی سختگیری های فراوانی برای حضور افراد دارای تابعیت دوگانه مخالفت می کنند.

در همین زمینه از آبادان خبر می رسد عبدالرضا مهربان مدیرعامل پالایشگاه آبادان به زودی با این سمت خداحافظی می کند تا به پالایشگاه شیراز نقل مکان کند به همین دلیل و به علت اینکه مدیرعامل پالایشگاه آبادان همواره به عنوان رئیس هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت منصوب  می شود انتظار می رود اعضای هیئت مدیره باشگاه تا تعیین مدیرعامل جدید پالایشگاه از انتخاب مدیرعامل جدی برای طلایی پوشان خودداری کنند.
کد خبر 1647013

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha