۲۳ تیر ۱۳۹۱، ۱۳:۵۰

حاجی علیان:

گرمساری ها بیش از 820 میلیون تومان به محرومین کمک کردند

گرمساری ها بیش از 820 میلیون تومان به محرومین کمک کردند

گرمسار - خبرگزاری مهر: مدیر کمیته امداد شهرستان گرمسار گفت: مردم این شهرستان در سال گذشته 827 میلیون و 500 هزار تومان به محرومین تحت پوشش کمیته امداد کمک کردند.

محمد علی حاجی علیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان در سال گذشته مبلغی بالغ بر 827 میلیون تومان مشارکت و درآمدهای مردمی را جذب نمود.

مدیر کمیته امداد شهرستان گرمسار تصریح کرد: از این مبلغ  422 میلیون و هشتصد هزار تومان کمک های مردمی، صدقات اعم از نقدی و جنسی، در جشن نیکوکاری 61 میلیون و ششصد هزار تومان و در جشن عاطفه ها 18 میلیون و دویست هزار تومان کمک های مردمی دریافت شد.

وی افزود: مبلغ جمع آوری شده از محل 12 هزار و 500 صندوق صدقات این شهرستان ماهیانه به طور متوسط به 30 میلیون تومان می رسد که جهت رفع مشکلات نیازمندان و سرفصل های حمایتی پیش بینی شده در شهرستان هزینه خواهد شد.

حاجی علیان ادامه داد: در راستای کمک به خانوارهای تحت پوشش و کمک به جهیزیه نیازمندان، با تشکیل ستاد جهیزیه، در سال گذشته 163 مورد جهیزیه برای مددجویان امدادی تهیه شد.

مدیر کمیته امداد شهرستان گرمسار با اعلام آمادگی این نهاد جهت پذیرش هر گونه کمک های مردمی گفت: ستاد ازدواج شهرستان گرمسار بدین منظور شماره حساب 1625532677 نزد بانک ملت شعبه بلوار شهید بهشتی گرمسار را افتتاح نموده که مردم می توانند کمک های نقدی خود را به این شماره حساب واریز نمایند.

کد خبر 1648146

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha