۲۲ تیر ۱۳۹۱، ۹:۵۶

محمودی خبر داد:

کنگره ملی شعر و خاطره دفاع مقدس در پلدختر برگزار می شود

کنگره ملی شعر و خاطره دفاع مقدس در پلدختر برگزار می شود

پلدختر- خبرگزاری مهر: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پلدختر از برگزاری کنگره ملی شعر و خاطره دفاع مقدس در مهرماه امسال در پلدختر خبر داد.

غلامرضا محمودی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این کنگره شامل چهار بخش شعر، خاطره، کاروان راهیان‌نور و تجلیل از سرداران شهید شهرستان پلدختر است.

وی شعر و هنر را بهترین وسیله برای انتقال ارزشهای دفاع مقدس دانست و افزود: دفاع مقدس تابلویی زیبا از معرفت، بصیرت و شناخت ملت ایران بوده و سراسر دوران هشت سال دفاع مقدس پر از زیبایی است.

وی اظهار داشت: زبان شعر برنده‌ترین سلاح فرهنگی در مقابل توطئه‌های نرم دشمنان است و مقابله با هجمه‌های نرم دشمنان نیازمند کار و تلاش در حوزه‌های مختلف دینی و فرهنگی برای تولید قدرت نرم است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پلدختر با اشاره به برگزاری موفق نخستین کنگره منطقه‌ای شعر دفاع مقدس در سال گذشته در این شهرستان، خواهان توجه و همکاری بیشتر مسئولان برای برگزاری این کنگره شد.

محمودی با اشاره به برگزاری این کنگره با حضور هنرمندان کشوری در هفته دفاع مقدس افزود: علاقمندان به شرکت در این کنگره می توانند آثار خود را (حداقل 3 اثر) تا تاریخ 20 مرداد ماه 91 به نشانی الکترونیکی mirnorozpol@yahoo.com و یا به شماره نمابر 4220261-0663 ارسال کنند.

وی افزود: به برگزیدگان جوایز ارزنده ای شامل تندیس جشنواره، لوح سپاس و هدایای نقدی اهداء می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پلدختر گفت: مکان برگزاری جشنواره سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان است و علاقمندان می توانند برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 06634220260و06634223944 تماس حاصل کنند.

کد خبر 1648190

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha