۲۳ تیر ۱۳۹۱، ۱۴:۵۹

حجت الاسلام موسوی/

تربیت اسلامی فرزندان در خانواده ها جدی گرفته شود

تربیت اسلامی فرزندان در خانواده ها جدی گرفته شود

قزوین - خبرگزاری مهر: امام جمعه قزوین، گفت: توجه به تربیت اسلامی فرزندان توسط والدین باید جدی گرفته شود تا سلامت آینده جامعه تضمین شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام موسوی موینی در خطبه های نماز جمعه این هفته قزوین، که در مسجد النبی (ص) برگزار شد، اظهار داشت: والدین باید تربیت فرزندان خود را جدی بگیرند و آنها را با آموزه های دینی و اسلامی در سنین کودکی آشنا کنند.

امام جمعه قزوین، تصریح کرد: با توجه به اینکه شخصیت افراد در خانواده، مدرسه و اجتماع شکل می گیرد و با حجم گسترده تهاجم اخلاقی که از طریق ماهواره ها و اینترنت در جوامع وجود دارد و سلامت اخلاقی جوانان را تهدید می کند باید به تربیت فرزندان نظارت و توجه بیشتری کنیم.

وی افزود: غفلت از تربیت کودکان پیامدهای زیادی خواهد داشت لذا تربیت و مراقبت از کودکان هرگز نباید فراموش شود.

حجت الاسلام موسوی موینی با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، یادآور شد: رمضان ماه تهذیب نفس، توبه و خودسازی است و همه باید با کنترل زبان، رفتار و گفتار خود در این ماه برای نزدیک شدن به خداوند تلاش کنیم.

امام جمعه قزوین گفت: دوری از گناه و غیبت کردن و قرائت قرآن در ماه رمضان توصیه شده است لذا از مومنان انتظار داریم در این ماه با حضور در مساجد و برگزاری مجالس تلاوت قرآن برای تهذیب نفس تلاش کنیم.

امام جمعه قزوین همچنین ضرورت حفظ وحدت و انسجام بین مردم و مسئولان را یادآور شد.

کد خبر 1648991

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha