۲۵ تیر ۱۳۹۱، ۱۷:۳۵

ملکشاهی مطرح کرد:

مشکل کمبود آب در کوهدشت بحرانیست/ کشاورزان زیر بار مشکلات قد خم کردند

مشکل کمبود آب در کوهدشت بحرانیست/ کشاورزان زیر بار مشکلات قد خم کردند

کوهدشت - خبرگزاری مهر: رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکل کمبود آب در کوهدشت جدی و بحرانی است، گفت: با استمرار کمبود آب در این شهرستان کشاورزان کوهدشتی که بهترین تولیدگران هستند زیر بار مشکلات دارند له می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، الهیار ملکشاهی ظهر یکشنبه در مراسم افتتاح یک جایگاه اختصاصی بنزین در شهرستان کوهدشت اظهار داشت: با توجه به نامگذاری سالجاری به نام سال "تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی" از سوی رهبر معظم انقلاب باید مسئولان به امورات مردم اهمیت دهند.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید به جای دنبال کردن دغدغه های بی ارزش به رفع مشکلات مردم بپردازند، افزود: باید به گونه ای عمل کرد تا جامعه به سمت کار و تلاش گام بردارد و در این راستا دولت نیز باید زمینه کار و فعالیت را برای مردم مهیا کند.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: صراحتا از دولتمردان خواهش می کنم نظارت بر قانون اساسی را رها کرده و اصل قانون اساسی را اجرا کنند.

ملکشاهی افزود: روح قانون اساسی ما عدالت محوری است و باید همه آحاد ملت ما از منافع کشور به طور مساوی بهره مند شوند.

وی با اشاره به کمبودها و تنگناهای معیشتی مردم کوهدشت ادامه داد: وقتی مردم این شهرستان آب آشامیدنی هم ندارند چگونه می تواند گفت که قانون اساسی اجرا شده است.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با استمرار کمبود آب در این شهرستان کشاورزان کوهدشتی که بهترین تولیدگران هستند زیر بار مشکلات دارند له می شوند.

ملکشاهی یادآور شد: اجرای قانون اساسی به این است که همه مردم ما بتوانند از همه مواهب الهی و نعمت های این کشور بهره مند شوند که مسئولان باید در این مسیر قدم بردارند.

وی با تاکید بر ضرورت خدمات رسانی دولتمردان به آحاد مردم در جای جای کشور افزود: امروز مردم کوهدشت با مشکل جدی در زمینه کمبود آب آشامیدنی سالم مواجه هستند.

بنابر این گزارش در این مراسم یک جایگاه سوخت بنزین خصوصی با حضور مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی استان لرستان، فرماندار کوهدشت و جمعی از مسئولان اداری این شهرستان افتتاح شد.

این جایگاه سوخت که به مساحت 1500مترمربع و در روبه روی بیمارستان امام خمینی کوهدشت احداث شده است یکی از 20 جایگاه مجهز و درجه یک استان لرستان است که با داشتن بوفه، سرویس بهداشتی و تعویض روغنی برای 11نفر ایجاد اشتغال کرده است.

کد خبر 1650797

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha